כוכבת העונה החדשה של "חתונה ממבט ראשון" קארין שניידרמן, ששודכה לחתן איתמר עמי מדברת ללא הרף מהפרק הראשון על ההפרעה שיש לה, שהיא חייבת להסתובב כל היום עם איפור על פניה ופן חלק לשיערה. שניידרמן שמקפידה על מראה מתוקתק ומדוגם 24/7 סיפרה בתוכנית שהיא מקפידה לקום מוקדם לפני בן הזוג, כדי להתאפר ולהתארגן - על מנת שחלילה לא ייראו את פניה בצורה הטבעית. הסוגייה, הצליחה להטריף את דעתו של החתן עמי שהבטיח לה שהיא נראית בלי איפור, בדיוק אותו דבר כמו עם איפור וטען שעד סוף התוכנית היא תצליח להרגיש איתו מספיק ביטחון כדי להפסיק את המנהג המוזר.

נראה שעד שנגלה מה קרה בסוף התוכנית והאם עמי הוא זה שיגרום לה להיפטר מהרגל של שנים ארוכות וחוסר ביטחון, דנית ליבנת כוכבת העונה השלישית של ריאליטי השידוכים  הצליחה לעשות את הלא ייאמן, ותיעדה את שניידרמן ללא איפור וגם ללא פן. השתיים נפגשו לערב צפייה משותפת בפרק ששודר אתמול של "חתונמי", פלוס סושי, כוס יין ושיח בנות על חוויות משותפות.

באופן מפתיע שניידרמן, שצופה בעצמה על המסך ובעיסוק הטורדני שלה באיפור החליטה להגיע למפגש כשהיא נטולת איפור ופן, ואף הסכימה לליבנת לתעד את הרגע המכונן לרשתות החברתיות. אז האם צדק איתמר עמי? האם קארין שניידרמן נראית אותו דבר גם בלי איפור? תחליטו אתם. 

קארין שניידרמן, דנית ליבנת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קארין שניידרמן, דנית ליבנת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)