לא רק גל גדות וליאור רז מייצגים אותנו בכבוד בהוליווד אלא גם בעלה של דניאלה פיק, הבמאי המצליח בהוליווד, קוונטין טרנטינו שמתגורר בישראל מאז לידת בנו ליאו. בשעות האחרונות התפרסמו באתרים המובילים בעולם ביניהם "הניו יורק פוסט" והמגזין "Page six" תמונות של פנטהאוז מפואר בסמוך לביתו של הבמאי בישראל ולמקרה שתהיתם בכמה תוכלו לרכוש אותו, שוויו 5.5 מיליון דולר. 

כפי שדווח באתרים ברחבי העולם, הנכס נמצא בשכונת רמת אביב ג' בתל אביב ומדובר על פנטהאוז בעל שתי קומות, הכולל חמש סוויטות מרווחות עם נוף לים, חמישה חדרי שירותים, שלושה סלונים, חדר עבודה וגם ממ"ד "בהתאם לדרישות הביטחון בישראל", כך נכתב. בראיון האחרון שלו לביל מאהר ביוני האחרון חשף טרנטינו כי בשיאו של העימות בעזה - הוא היה רגיל להסתתר בממ"ד.

"הייתה צפירה ברחבי העיר וזה מודיע לך שהטילים של חמאס בדרך. אז אני לוקח את בני, בן ה-15 חודשים ואשתי ואנחנו יורדים למקלט פצצות", אמר טרנטינו והוסיף כי הוא לא מפחד מהטילים: "אני לא מפחד בכלל. כמו כולם כאן, אני לא ממש שם לב לזה". בבדיקה של ליאורה מדובר כפי דיווחה בעבר, בנכס שבחרו הזוג טרנטינו להשכיר והם עצמם מתגוררים בשכונת צמרת בסמוך לכיכר המדינה. 

טרנטינו עלה לאחרונה לכותרות לאחר שגילה בראיון עם יוצר "מיליארדים" בריאן קופלמן בפודקאסט "הרגע", שהוא לא נתן אגורה לאמא שלו מאז שלא תמכה בקריירת הכתיבה שלו כשהיה ילד. "אמא שלי תמיד התקשתה לגבי חוסר היכולת הלימודית שלי", אמר. כשטרנטינו היה מתקשה בכתיבת תסריטים בבית הספר, הוא נזכר באמו: "היא התעצבנה עליי... על העיסוק בזה. היא אמרה: 'אה, ודרך אגב "קריירת הכתיבה" עם המירכאות והכל, 'זה נגמר!'".

דניאלה פיק וטרנטינו (צילום: רויטרס)
דניאלה פיק וטרנטינו (צילום: רויטרס)

טרנטינו הוסיף: "וכשהיא אמרה לי את זה בצורה צינית, הייתי עונה לה בראש: 'בסדר, גברת. כאשר אהיה סופר מצליח, לעולם לא תראה אגורה אחת מההצלחה שלי. לא יהיה בית עבורך. אין חופשה בשבילך, אין אלביס קדילק לאמא. את לא תקבלי כלום, כי אמרת את זה'". קופלמן שאל את טרנטינו: "האם דבקת בזה?". "כן, כן," אמר טרנטינו. "עזרתי לה עם חוב למס הכנסה. אבל אין בית. אין קאדילק". יוצר הסרטים עדיין מחזיק בבעלותו נכס בלוס אנג'לס שרכש ב-1989 תמורת 2.7 מיליון דולר ובנוסף גם בדירת יוקרה בניו יורק.

קוונטין טרנטינו (צילום: רויטרס)
קוונטין טרנטינו (צילום: רויטרס)