המעושרת ניקול ראדימן, התומכת הנהלבת של בני הזוג נתניהו הידועה כמי שלא בוחלת במילים ומביעה בפומבי את דעותיה הפוליטיות, יוצאת נגד ראש הממשלה נפתלי בנט על התפקוד הכושל לטענתה, במגיפת הקורונה ועל הדרך לא מפספסת הזדמנות לבקר את הצ'ילבה וחברה לשעבר, שר האוצר אביגדור ליברמן. ראידמן שהטיפה בעניין הקורונה לאזרחים שלא שמרו על ההנחיות יוצאת הפעם נגד התמהמהות הממשלה לצאת לסגר.

מתגעגעת לחברה הטוב. ניקול ראידמן, בנימין נתניהו (צילום: עומרי סילבר)
מתגעגעת לחברה הטוב. ניקול ראידמן, בנימין נתניהו (צילום: עומרי סילבר)

"סתמתי מספיק, יש לי רק דבר אחד להגיד אני מפחדת על גורל המדינה שלי. ראש ממשלה שלא מסוגל לנהל את משבר הקורונה. שלא יודע מה לעשות, שלא מסוגל לנהל את השרים שלו. שלא מסביר מהי הדרך, כי אין לו דרך. לא רוצה לחשוב חס וחלילה מה יקרה במצב של מלחמה. בנט די, היית ראש ממשלה, התואר הנחשק שלך לנצח. יופי. תיתן לעבוד למבוגרים אחראים בבקשה. וגם אם לא ביבי, אז עןל גנץ או לפיד אני סומכת הרבה יותר. לך הביתה, לפני שתעשה נזקים בלתי הפיכים. ואין קשר בין החברות שלי עם ביבי לדעות הפוליטיות שלי. בממשלה הזו יש אנשים טובים אך יש כאלה שהם אסון למדינה. ליברמן מוזמן לארוז את עצמו לוינה".

"אני האחרונה שרוצה סגר, אבל אין דרך אחרת. אם הממשלה לא תפסיק לשחק בגורלנו ותבין שאין דרך אחרת ותקבל החלטה בוגרת ולא התנהלות של גנון, יעדכנו את הציבור על סגר וינצלו את החגים להוריד את התחלואה. אנחנו ניכנס למצב של על חזור וחורף של גיהנום. תתחילו להתנהל עם אחריות כלפי אזרחי המדינה, עם תוכנית פיצויים לעסקים מוסדרת ואל תמשכו זמן מיותר. אנחנו בדרך לאסון בבתי החולים ומוות מיותר של אלפי אנשים כי מערכת הבריאות תקרוס. יאללה ממשלת ישראל, למישהו מכם יש ביצים לעדכן את הציבור מראש או שנמתין למצב של כאוס? די לשחק בנו. ביבי הלך תתחילו לעבוד".