הקוסם חזי דין בישר אמש ברשתות החברתיות שהוא ואשתו הלן מצפים לילד שני. את הבשורות על ההריון קיבל דין מאישתו לפני שלושה וחצי חודשים בתאריך יום ההולדתו ה-41  שכאשתו הפתיעה אותו עם מקל בדיקת הריון ועליו שני פסים. גם את הריונם הראשון גילה הקוסם ביום הולדתו לפני כשנתיים.

ב-29.4.19 ביום ההולדת שלי לפני שנתיים ואחרי שמעל שנה וחצי ניסינו להיכנס להריון ולא הצלחנו, הלן הביאה לי קופסת מתנה לכבוד היום הולדת. מתחת לחולצה, לכפכפים ולבושם חיכה מקלון עם שני קווים. נשארתי עם פה פתוח, מתברר שבאותו בוקר היתה לה הרגשה כזאת שיש לאמהות והיא עשתה בדיקה. בום חיובי. מה אגיד, זאת מתנת יום הולדת הכי שווה בעולם. אחרי שמונה וחצי חודשים נולדה מילה כפרה עליה. 

View this post on Instagram

A post shared by Hezi Dean (@hezidean)

ב.29.4.21 ביום ההולדת האחרון שלי (חודש וחצי לפני החגיגות שלה) ואחרי שכולי הייתי מבסוט על עצמי על התכנונים, היא מביאה לי קופסת מתנה. מתחת לחולצה, לכפכפים ולבושם מונח לו שוב מקלון עם שני קווים, נותרתי בהלם. מתברר שבאותו בוקר של היום הולדת שלי שוב, היתה לה הרגשה שיש לאמהות והיא עשתה בדיקה. בום חיובי. קיצור סגרנו שפעם הבאה אני קונה לה ביום הולדת שלי טופס לוטו. זהו, מזל טוב לנו. אם תצא אחות למילה, מבטיח לא לחתוך אותה".

View this post on Instagram

A post shared by Hezi Dean (@hezidean)