נראה שהצרות לא מפסיקות להגיע לפתח דלתו של הזמר אייל גולן. בשבוע שעבר דווח כי הוא במשבר זוגי עם אשתו ההריונית דניאל גרינברג, משבר כזה עמוק שכבר גירושים עמדו על הפרק, אלא שהשניים נתפסו מבלים יחד במסיבת יום הולדת לחבר של גולן ולפי מקורבים הם החליטו לפתוח דף חדש ולעבוד על הדברים. 

כעת נפלה עליו צרה נוספת, הפעם מהכיוון המקצועי. עיריית דימונה שרצתה לשמח את תושביה לכבוד סיום הקיץ, קבעה עם הזמר הופעה ב-30.8 באגם דימונה, אלא שלמרות הרצון הטוב של העירייה, נראה שתושבי העיר פחות אהבו את הזמר שבחרו לסגור איתו את הקיץ. עם פרסום הידיעה על הופעתו, הציפו את עמוד הפייסבוק של העירייה מאות תגובות שיצאו כנגד המהלך ובין היתר נכתב: "החלטה ביזיונית ומרתיחה. לא חסרים אמנים טובים ומוסרים ממנו פי כמה. לתת לו במה - זו בדיוק תרבות האונס. לנערים, לנערות ולכל תושבי ותושבות דימונה. ביזיון שעל זה יוצא כסף ציבורי".

הנושא כל כך הרגיז את תושבי העיר, שהם החליטו לפתוח עצומה ולשלוח אותה לראש העיר, בני ביטון. כך נכתב בעצומה עליה חתמו מעל ל-230 אנשים: "בשנה האחרונה פורסמו בתקשורת תחקירים ועדויות של נערות מטרידים בעניינו של אייל גולן. בעקבות אותם פרסומים אנו, תושבי ותושבות העיר דימונה, מבקשים לבטל את הופעתו המתוכננת של אייל גולן בעיר. למרות שהוא טרם נמצא מואשם בפלילים, אין זה אומר שהוא חף מבחינה מוסרית והוא בוודאי לא ראוי להיות דמות למופת. אנא חיתמו על העצומה ועזרו לנו לבטל את ההופעה המתוכננת".

על אף העצומה, ראש עיריית דימונה, בני ביטון, הודיע כי הופעתו של גולן תתקיים כסדרה ונראה שיש הרבה שמרוצים מההחלטה לא להיכנע ללחץ שנוצר בעקבות אי ההסכמה של חלק מהתושבים. בין היתר נכתב בתגובות להודעה: "כל הכבוד לו, ישר כוח, זמר ענק, שיהיה בריא" וגם: "חסר לו שהיה מבטל את ההופעה של הזמר הכי גדול בארץ". 

אייל גולן (צילום: ארן חן צלמים)
אייל גולן (צילום: ארן חן צלמים)

מליאם הפקות נמסר: "אנו נרגשים מאוד מהצלחת סבב מופעי הקיץ בכל רחבי הארץ ושמחים לפגוש את הקהל האהוב בדימונה שמצביע ברגליים ומגיע מתוך אהבה והערכה לאייל ועשייתו המוזיקלית. באשר לניסיונות להציג מצג שווא של התנגדות למופע אנו דוחים בשאט נפש את הרדיפה. נזכיר שוב את העובדות: חקירת המשטרה סרקה את אייל גולן במסרקות ברזל ובסופה - לאחר השלמות חקירה, קבעה הפרקליטות כי אין מקום להליכים בעניינו, מבלי שאף אחת מן המעורבות ערערה על כך, למרות שחלקן היו מיוצגות. חלק מן המעורבות בחקירה, נחקרו באזהרה בחשד למסירת הודעות שווא בנוגע לאייל והודו בחשדות נגדן. אייל גולן עומד על  צדקתו גם בתביעה האזרחית שהוגשה במטרה לסחוט כספים וסירב להגיע להסדרים בנושא - בניגוד לנתבעים אחרים. מאחלים לכל אזרחי ישראל, שנה טובה ובריאות טובה״.

אייל גולן (צילום: אלוני מור)
אייל גולן (צילום: אלוני מור)