אורן חזן נכנס לפני קצת יותר מחודש לבית "האח הגדול" ומאז הוא מוצא את עצמו בעימותים כמעט עם כל דייר בבית. זה התחיל מחברתו הטובה, דנה רון והמשיך לציפי רומנו, זה עבר למאיה בצלאל שהייתה חברה שלו בבית, טיטי איינאו, אייל ברוקובר ומירי כהן שהיחסים בין השניים עד עכשיו נותרו מתוחים.

אלא שכעת הוא פותח חזית עם החברה היחידה שנותרה לו בבית ועמדה לצידו ברגעים הקשים, אור שפיץ. מירי כהן החליטה שהיא לא מעוניינת לשבת לאכול באותו השולחן עם חזן והתלקח ויכוח סוער בין חזן לשפיץ, כשהיא עזבה גם היא את שולחן האוכל ויצאה לחצר, לשבת לצידה של מירי. במריבה הסוערת בין השניים אמר חזן לשפיץ: "את לוקחת צד, אני לא מאמין לך יותר. את צבועה לא פחות".

אורן חזן (צילום: צילום מסך ערוץ 13)
אורן חזן (צילום: צילום מסך ערוץ 13)

לאחר הריב הסוער, ניסתה שפיץ לפתור את הדברים עם חזן ופתחה איתו שיחה בחדר אחרונות. שפיץ אמרה: "פעם שלישית שאתה זורק לי הערה ואני נעלבת ובוחרת לבוא לדבר איתך". חזן אמר לה בתגובה: "אני אדבר את עצמי לאט כדי שאולי תצליחי להבין אותי. אני לא מדבר על מה שביני לבינך. אני מדבר על זה שאת פעם אחר פעם בוחרת צד ומעירה לי. את יוצאת מנקודת הנחה שצד אחד, זה שיוזם ויכוח, יוזם ריב והתנהגות מקולקלת ופועל מרוע, צודק ושאני לא בסדר. נשמה, את אוהבת אותה יותר". שפיץ אמרה לו: "אורן אם אתה באמת לא מאמין לי, אז בוא נסיים את זה". מי צודק בויכוח - אור שפיץ או אורן חזן? 

אורן חזן ואור שפיץ מנסים לפתור את הדברים ללא הצלחה (באדיבות רשת 13)