או שהשמחה הייתה מוקדמת מדי או שהשניים סתם מנסים להדוף ולהכחיש את השמועות אבל מה שכן - יש מצב שאתמול היה אחד הימים המאושרים בחייהם של המעריצים המושבעים של הסדרה "חברים". יממה בלבד אחרי שאתרי הבידור מעבר לים דיווחו באושר כי הפאוור קאפל הטלוויזיוני המסובך רוס גלר ורייצ'ל גרין, הלוא הם דיוויד שווימר וג'ניפר אניסטון הפכו לזוג בחיים האמיתיים - שווימר בוחר להגיב לראשונה.

ג'ניפר אניסטון, דיוויד שווימר (צילום: Getty images, LUCY NICHOLSON)
ג'ניפר אניסטון, דיוויד שווימר (צילום: Getty images, LUCY NICHOLSON)

בצעד די לא שגרתי לכוכב בסדר גודל שלו, שווימר החליט להוציא הודעה רשמית באמצעות נציג שלו, והכחיש את הטענות כי הוא ואניסטון מקיימים מערכת יחסים רומנטית. עם זאת, מקורבים לשניים עדיין מתעקשים כי הצמד מבלה יחד המון בתקופה האחרונה, לאחר שהרגשות צפו מחדש בסיומם של צילומי האיחוד של הסדרה, במהלכם התוודו השניים אחד כלפי השני כי בעבר היו להם רגשות רומנטיים שלא מומשו.

"הם התחילו להתכתב מיד בסיום הצילומים, ובחודש שעבר שווימר טס מביתו בניו יורק לבקר בביתה של אניסטון בלוס אנג'לס" אמר מקור והוסיף כי אניסטון בישלה ארוחות ערב בביתה והם אפילו נצפו יחד בביקור זוגי ביקב בסנטה ברברה. אנחנו מציעים לצנן התלהבות אבל מצד שני להיות אופטימיים, אחרי הכל גם בן אפלק וג'ניפר לופז הכחישו את הקאמבק שלהם בהתחלה!