דאנה איבגי היא לא רק שחקנית מעולה, אלא גם פעילה חברתית מצטיינת ואחת ממובילות המאבק לפינוי התחנה המרכזית בתל אביב מול ראש העיר רון חולדאי ושרת התחבורה, מרב מיכאלי. רק השבוע היא שיגרה מייל נרגש שבו ביקשה מהציבור להצטרף למאבק, ונראה שזה קוצר פירות, כי התחנה אמורה להתפרק בשנים הקרובות.

איבגי, את מרוצה מהפתרון המסתמן?
“הצטרפתי למאבק שמי שמובילה אותו שנים היא שולה קשת, והמון תושבים של דרום העיר הם חלק ממנו ומובילים אותו יחד. אני מאושרת שפעם ראשונה זה שנים נראה שיש סיכוי אמיתי לתזוזה בנושא כה מעיק ומסוכן לכל תושבי דרום העיר - פינוי אלפי האוטובוסים המזהמים מהתחנה. עוד משהו שחשוב לי מאוד להדגיש: התחנה המרכזית לא עוברת לחולון! היא תפוזר למספר מסופים פתוחים ברחבי העיר".

דאנה איבגי (צילום: רפי דלויה)
דאנה איבגי (צילום: רפי דלויה)

> שבוע שעבר: סבתא פנינה רוזנבלום מגיעה לאיכילוב כדי לקבל את המנה השלישית של חיסון הקורונה יחד עם בעלה רוני סימנוביץ'. מקורות בבית החולים מדווחים שפנינה - כאילו לא עברו עידנים מאז שהייתה נערת הזוהר - דילגה בקלילות מעל התור למרות טרוניות הממתינים מסביב.

פנינה, אמיתי?
“לא היה ולא נברא. כשקראו לנו, נכנסנו".

פנינה רוזנבלום, רוני סימנוביץ' (צילום: אבשלום ששוני)
פנינה רוזנבלום, רוני סימנוביץ' (צילום: אבשלום ששוני)

> איציק זוהר מגיש תוכנית רשת ב־TV Gram בשם “לזוהר חוקים משלו". הפורמט: אומנים מהזרם הים התיכוני באים להתארח.

זוהר, יש פרומפטר?
“בחודשים האחרונים התוכנית מארחת זמרים ותיקים וגם חדשים מהז'אנר הים תיכוני, כמו בתוכנית שהייתה לי בערוץ 24, 'עולם הזוהר'. עם הרבה הומור, עם חמימו ועם דורון מירן והרבה אורחים מפורסמים".

אליקו מפרגן?
ירון אילן התארח, הוא מאוד נהנה".

איציק זוהר (צילום: אריאל שלום)
איציק זוהר (צילום: אריאל שלום)