מיכל רנד התפנתה לרגע משולי וצופית, ויצאה בקריאה לסיוע כלכלי ולהעברת כספים בביט: “מתנצלת חברים, מה שאתם יכולים יעזור מאוד. הטלפון קורס, האסלה כבר שבוע תקועה... קצרה סבלנותו של הירקן האדיב. אוכל אין, דלק אין, אני על הסיגריה האחרונה. HELP".

מיכל רנד, הבמה שלך.

“שנים שחברי הפייסבוק מאכילים ומממנים את משפחת רנד במקום האב. חופש גדול, הילד נרקב בבית, אנו מנסים להשיג קצת ימי כיף. הילד שלח מכתב לאביו וכלום לא עוזר. רוצה לראות את המכתב?".

מטעמו של שולי רנד נמסר: “אין תגובה".

צופית גרנט, שולי רנד (צילום: איציק בירן)
צופית גרנט, שולי רנד (צילום: איציק בירן)

> משפחתו של יצחק אילן ז"ל, סגן ראש השב"כ לשעבר, שנפטר באוקטובר בשנה שעברה, מוציאה ספר לזכרו.

יונתן אילן, בנו, אפשר לקבל פרקים נבחרים?
“את הספר כותב ועורך לאחר תחקיר יואב לימור. כרגע אין יותר מה לספר. הספר יספר את סיפור חייו של אבא, בדגש על פעילותו הענפה בביטחון המדינה לאורך השנים ותכונותיו הייחודיות. נערוך ערב הנצחה לזכרו ב־28.10 באשדוד. בגלל הקורונה רבים ממוקירי זכרו לא נפרדו כיאות, זה חשוב לנו מאוד".

> בין הזועמים על חוסר התגובה הצבאית של צה"ל לאחר שנורו הטילים מלבנון נמצא שר התקשורת והח"כ לשעבר, איוב קרא.

איוב, תרגיע אותי.

“לא יכול. חיזבאללה שלח שליחים לחסל את הדרוזים שהתנגדו לו בשיגור הטילים לעבר ישראל. מאידך שמעתי בערבית את דבריה של ח"כ רינאוי־זועבי. זו חציית קווים אדומים של העדפת הכיסאולוגיה על פני ביטחון אזרחי ישראל ואינטרסים ישראליים בלבנון. הייתי קצין בכיר בימי צד"ל וראיתי איך גם מכרו את צד"ל עבור כיסאולוגיה. אם ייפגעו הדרוזים בלבנון כתוצאה ממדיניות כושלת, זו האחריות של ממשלת בנט־לפיד".

איוב קרא (צילום: אלוני מור)
איוב קרא (צילום: אלוני מור)


> הלל, הבת של יעקב אלפרון ז"ל ואהובה תבדל"א, התגייסה השבוע לצה"ל.

אהובה, מזל טוב.

“תודה לאל על הזכות לשרת את המדינה. מאוד מתרגשת, בכל זאת, הלל הקטנה שלי. עברנו המון יחדיו ואני גאה בה על הדרך והעשייה. מאחלת לה ולכל המתגייסים ולחיילי צה"ל בריאות, הצלחה, שיחזרו הביתה בשלום ובביטחון. אמן".

השקה מהכרם עד קיסריה, אהובה אלפרון (צילום: אביב חופי)
השקה מהכרם עד קיסריה, אהובה אלפרון (צילום: אביב חופי)