רוני נדלר, כוכבת “אהבה חדשה" ומגישה ברשת 13, הבינה שעולם הזוהר יכול להשאיר אבק בלי כסף, אז היא כמעט פתחה את “רוליב - מתחם גלאמפינג" על חוף הים בעכו. מדובר במתחם שמציע נופש עם שלל אטרקציות, עם כוונה להתרחב לעוד כמה מתחמים שכאלה.

נדלר, תסבירי למה כמעט.
“לצערי המתחם נסגר כתוצאה מעיכוב של העירייה ובגלל הדיבורים על סגר. לא הייתה לנו ברירה, אז הוחלט לדחות את הפתיחה להמשך השנה".

תמיד אפשר להתנחם בזוגיות.
“כרגע עוד אין. כרגע יש בעיקר קריירה ועבודה, בתקווה שגם זוגיות תגיע בקרוב".

את עדיין בקשר עם הבנות מהתוכנית?
“פחות רלוונטי".

רוני נדלר (צילום: גלעד קוולרו)
רוני נדלר (צילום: גלעד קוולרו)

> קבוצת מלונות בראון השיקה בחמישי האחרון את פופ־אפ הילדים OMG! במלון "בראון סיסייד". הגיעו עם הטף: הדר מרקס, ליהיא גרינר, נעמה קסרי, מרב מילר, ג'ני צ'רוואני, אלי אליהו, סיוון תם, אוראל צברי ועוד.

> שנה לאחר ביצוע עסקת הרכישה בין שתי החברות הקיבוציות ארי ודורות, יצאה השבוע לדרך החברה החדשה והמאוחדת - אקווסטיה. כ־400 עובדי החברה החדשה הגיעו לגן האירועים בורג' בבנימינה וחגגו את השקת החברה החדשה באירוע שכלל ארוחת ערב מפנקת ומופע של הקומיקאי אדיר מילר.

> גיל מרנץ, זוכה "נינג'ה ישראל 2019", פותח לראשונה בישראל אקדמיה לנינג'ה, יחד עם קבוצת משקיעים, בהשקעה הנאמדת ב־8 מיליון שקל. מי שעיצב את האקדמיה לנינג'ה הוא בן הזוג של אסי עזר, המעצב אלברט אסקולה.

גיל מרנץ (צילום: עודד קרני)
גיל מרנץ (צילום: עודד קרני)

> מי שסייע ללינוי אשרם להגיע בכושר שיא לאולימפיאדה הוא ראש עיריית ראשל"צ הגאה, רז קינסטליך, שהצטרף אליה כבר לפני מספר חודשים לאימון ספינינג בעצימות גבוהה. קינסטליך אירח לפני כחודש שמונה ספורטאים מצטיינים מהעיר, בהם שלושת המדליסטים האולימפיים - לינוי אשרם, ארטיום דולגופיאט ופיטר פלצ׳יק - והעניק להם מלגת הצטיינות.

לינוי אשרם, רז קינסטליך (צילום: אבי קקון)
לינוי אשרם, רז קינסטליך (צילום: אבי קקון)