רגע לפני שנפגשה כוכבת "המירוץ למיליון", נטע ברזני, עם אחיה עומר ברזני בבית "האח הגדול", הגיעה לאולפן של תכנית הרדיו של TMI וסיפרה את כל האמת על אחיה, מה היא עושה כדי לקדם אותו, האם הוא יתן לך חלק מכספי הזכייה אם יזכה ועל העימות שהיה לו עם אורן חזן

הגעת אלינו בזמן שאחיך ב"האח הגדול".
"אני מאוד מתגעגעת אליו, אני חושבת שהוא מושלם, הוא הזוכה של העונה ולא בגלל שהוא אח שלי, הוא אחלה גבר וכולם מתים עליו"

היית נכנסת בשבילו?
"אני חושבת שאם הייתי נכנסת זה היה בעייתי, היינו כבר ביחד בתכנית אחת. כשעומר איתי הוא יותר עדין, הוא יותר רגוע. ידעו שאם אני אגיע אני אגמור אותו, וכל הפוקוס ילך אלי".

עומר ברזני (צילום: ללא קרדיט)
עומר ברזני (צילום: ללא קרדיט)

מה את עושה כדי לקדם אותו?
"אני דואגת שיצביעו לו, אני מקדמת לו את האינסטגרם. אני ובן הזוג שלי מנהלים לו את העמוד".

הוא יביא לך חלק מהכסף אם אזכה?
"אני לא יודעת, עוד לא הגענו לשיחה הזאת. הוא יהיה חייב לזרוק לי משהו. כי פעמיים לא זכינו ב'מירוץ למיליון'".

מה את עושה היום?
"אני פרזנטורית של 'סקופ' יחד עם עומר. איזה מושלם זה שזוג אחים עושים קמפיין. הסטייה של עומר זה לא נעלי עקב (אפרופו נעלי סקופ), אלא לק אדום. אם זה להטריף אותו אז לבוא עם לק אדום. אם הוא רואה מישהי הוא לק אדום הוא מתעלף. הוא פרימיטיבי ועתיק מאוד".

נטע ברזני, עומר ברזני (צילום: אביב חופי)
נטע ברזני, עומר ברזני (צילום: אביב חופי)

היה את הקטע עם השמן סיכה ואמר 'אני אתן לבת שלי שמן סיכה'. הוא פרימיטיבי?
"הוא כמו הדור של פעם, הוא לא נפתח לעולם החדש. יש לו עוד דברים, עם בגדים נגיד. גם איתי הוא מתחיל ויודע שזה לא יוביל לשום מקום ואצעק ואתעצבן יותר, אז הוא לא מעיר".

ראיתי פוסט שבו את אומרת שאת מתבאסת שהוא ואורן חזן לא חברים. 
"אני אסביר, היו אנשים שחשבו שעומר ככה וככה. הוא מאוד מאוד רגיש. כשהוא רואה אישה, שיכולה להיות אמא שלו בגיל, שהיא מאוד עדינה (מירי) ועומר רואה את זה וכואב לו והוא לא רוצה שתבכה, אבל כואב שהוא נכנס באורן בגללה. על זה אני מתבאסת. אם היתה לי אפשרות לצרוח לו את זה הייתי עושה את זה – עומר, אורן הוא חבר".

אורן חזן (צילום: מיכה לובטון)
אורן חזן (צילום: מיכה לובטון)

למה את לא שולחת לו מסוק?
"עד סוף השבוע יהיה הליקופטר. תזכרי את המילים שלי". 

מה עם החברה, היא מחכה לו?
"היא צופה מאוד הדוקה. בואי, הוא הפך אותה לחרדית. היא רואה טלוויזיה, היא לא מתלבשת כמו דוסית והיא צופה בו, מתגעגעת אליו. היא לפעמיים מקנאה. היא מתעצבנת שהוא בבריכה ובנות עם בקיני, היא לפעמים רוצה לסגור לו את העיניים. אני חושבת שהוא יחזור הביתה הם יאהבו אבל בין היתר יהיו עקיצות. קוראים לה דבי הוא קורא לה דבורה. הם שנה ביחד וזה רק התפרסם עכשיו רק בגלל עין רעה. הם לא גרים ביחד כי היא דתייה, כשהם יתחתנו הם יעברו לגור יחד". 

עומר ברזני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עומר ברזני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)


בוא נדבר עליך קצת, מאוד התחברתי לפוסט של הפרעות האכילה. מה זה אומר ביום יום? 
"קודם כל, אני לא במצב שהייתי בו, זה לא משהו שזה עובר ממך, אתה קם ויש לך אותה. השגרה שלי ביום יום זה להעסיק את עצמי, אני מקבלת הודעות מבנות שעוברות את זה. אני לא חושבת שיש בחורות שאין להן הפרעות אכילה, לכל אחת יש את השריטה שלה. סבלתי מאנורקסיה ובולימיה. אסור לוותר בנושא הזה. אני עדיין לא בחוץ אבל אני שולטת בזה, אין לי משקל בבית. כשאני מסתכלת במראה אני מרוצה, אבל זה שאין לי משקל בבית זה הרבה יותר קל. אני רוצה לקרוא לבחורות שסובלות מזה לזרוק את זה מהבית. גם שאומרים לך שאת רזה את מתעצבנת כי את חושבת שאומרים לך את זה סתם".

מי היית רוצה שיזכה אם לא עומר?
"אין דבר כזה 'אם לא'. זה רק הוא, כל השאר לא רלוונטיים". 

מה הטיפ שהיית נותנת לעומר אם היית רואה אותו?
"שיתרחק מהריבים והמצבים הרגשיים שם, ושיחזור להיות הוא ולעשות את הפאן בבית. בשבועיים האחרונים ראיתי שהוא בדאון כזה בגלל כל מה שהולך בבית. אז שיתמקד בצחוקים ושיעשה פאן, כמו שרק הוא יודע".

נטע ברזני (צילום: אור גפן)
נטע ברזני (צילום: אור גפן)