האם אלין כהן מעודדת בריונות ברשת ונותנת שוחד למי שיצביע לאמה מירי כהן הנמצאת בימים אלו בבית "האח הגדול"? או שמדובר בכלל מתחזה? צילומי מסך מתוך קבוצת וואטס אפ של מעריצים של אלין כהן ואמה, הגיעו לידי המערכת, בה נראה כי מישהי המזדהה כבתה של מירי מציעה לכל מי שיסמס בהדחה הקרובה למירי ויקדם אותה לגמר הגדול, להשתתף בהגרלה על מוצרי הטיפוח שלה, דבר שאסור על פי חוקי הפורמט ונקרא שוחד הצבעות.

בנוסף נכתבה הודעה לכאורה ששלחה כביכול אלין כהן המעודדת את המעריצים לכתוב תגובות מגעילות נגד אורן חזן וכך נכתב בהודעה למעריצים: "ראיתן איך אורן התנהג ודיבר לאמא שלי? זה הזמן שירגיש איך היא הרגישה תרשמו לו בעמוד תגובות מעליבות". אלא שמטעמה של כהן מכחישים כל קשר למציאות.

מטעמה של משפחת כהן, עו״ד עמית הורוביץ נמסר: "מדובר בזיוף מוחלט! אלין ואף אחד מבני משפחת כהן לא כתב את ההודעות הללו, אלין לא חברה בקבוצות התמיכה שפורסמו. מבט מהיר מראה שהקבוצה "שומרים על מירי", זו קבוצה פיקטיבית! והכל מתוך ניסיון להציב מלכודת ומכשול לציבור ולתקשורת. אלין ומשפחתה שומרים בקנאות על כללי הפורמט ואינם פועלים בניגוד לו. בימים הקרובים ישלחו מכתבי התראה על פגיעה בשם הטוב ובמוניטין של אלין החל מהזיוף ועד הפצת השקרים ודברי הבלע, הן כלפי מפרסמי הפוסטים בפורומים השונים והן כלפי מנהלי הפורומים אשר נותנים יד לדברי הבלע. אלין ובני משפחתה מגישים תלונה במשטרה על ההתחזות והזיוף. המהלך להכפיש את שמה הטוב של אלין, מירי והחברה המצליחה בהובלתה במסגרת פורמט האח הגדול, לא יצלח".

מהפקת האח הגדול נמסר: ״רשת וההפקה בחנו את הנושא ולמיטב ידיעתנו אין בסיס להאשמות אנחנו מחוייבים לטוהר ההצבעה בהתאם לתקנון התוכנית וחוקי הפורמט״

צילומי מסך מירי כהן (צילום: צילום מסך)
צילומי מסך מירי כהן (צילום: צילום מסך)

צילומי מסך מירי כהן (צילום: צילום מסך)
צילומי מסך מירי כהן (צילום: צילום מסך)