מה לא נאמר על היחסים בין הגיסות המלכותיות קייט מידלטון ומייגן מרקל? יריבות, קנאה, הכפשות הדדיות וריח של שנאה עלה מן השתיים ועכשיו נראה שהן הצליחו לשים את המשקעים מאחור ואף צפויות לשתף בקרוב פעולה ולעבוד יחד על סרט דוקומנטרי חדש עבור נטפליקס. האתר US WEEKLY מדווח כי מקורב לשתיים מספר כי בתקופה האחרונה השתיים מסתדרות ממש טוב ונמצאות בקשר הדוק יותר - כמה הדוק? עד כדי כן שמרקל הציעה למידלטון לאחרונה לשתף פעולה בפרוייקט חדש.

מרקל, שאמנם אוהבת מאוד להיות במרכז העניינים, שמה על השולחן הצעה מאוד מפתה עבור הדוכסית מקיימברידג' והציעה לה לצלם סרט דוקומטרי על עבודות הצדקה שלה ועל השפעה האדירה של העבודה הפילנתרופיות שלה. בעוד שמידלטון נוהגת לשמור על צניעות בנוגע לתרומה שלה לקהילה, היא בהחלט שוקלת בחיוב את ההצעה של מרקל. "קייט מאוד מוחמאת", מסר מקור והוסיף "הכל מאוד ברוח טובה בינהן".

מייגן מרקל, קייט מידלטון (צילום: gettyimages, Clive Mason)
מייגן מרקל, קייט מידלטון (צילום: gettyimages, Clive Mason)

כזכור, השחקנית לשעבר בת ה-40 ובעלה הנסיך הארי שעשו רילוקיישן מהארמון לגבעות לוס אנג'לס, חתמו בשנה שעברה עסקת ענק עם נטפליקס על מנת ליצור תוכן מקורי הכולל סרטים דוקומנטרים וסדרות. החוזה הזה הוא אחד הצעדים הראשונים שעשו הדוכס והדוכסית מסאסקס אחרי שויתרו על זכויותיהם כבני משפחת המלוכה ועכשיו מי שתיקח חלק ככל הנראה היא קייט, אשתו של הנסיך וויליאם שלא כל כך הייתה מרוצה מהשינוי הגדול במשפחתה.