אביבית בר זוהר מאיימת לתבוע בגין לשון הרע והוצאת דיבה אדם שפרסם פרטים אישיים על חייה בפוסט בפייסבוק. בר זוהר שכבר מתנהלת על דרך קבע בתביעות על דיבה ולשון הרע ואף ניצחה בהן כמו מול הקומיקאי רמי ורד או נגד שי גולדשטיין ולאה לב, ממשיכה להילחם על שמה הטוב.

בחור בשם אנטוניו מילר פרסם פוסט מגעיל נגד בר זוהר ובו נכתב לכאורה פרטיים אישיים מחייה: "לא מעט גברים היו משלמים לה את השכירות החודשים, היא חיה בדירה מהממת 12,000 אלף שקל בחודש. היא התפרסמה לראשונה באח הגדול שם המשפחה שלה זה בכלל זבירי. המוצא שלה הוא טוניסאית ומרוקאית. גדלה בבית דתי מסורתי מאד, מפתיע. זכתה בתואר מלכת החן של רחובות, שירתה בצה"ל כפקידה פלוגתית בגולני, הייתה נערת אגו, מסורתית היא לא הייתה".

אביבית בר זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אביבית בר זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד הוסיף וכתב: "הכרתי אותה בתוכנית של איט גירלז שם גם אני השתתפתי. היום היא גרה עם אמא שלה ברחובות, גברים הספיקו לשלם לה, ולפנק אותה במתנות. היא הגישה תלונה נגד כדורגלן איטלקי שלכאורה תקף אותה פיזית, הם היו בזוגיות. מגיל 4 היא חולה בקדחת ים תיכונית. היא לא סובלת את ליהיא גרינר ואפילו תבעה אותה על לשון הרע. ליהיא שילמה לה כמה אלפי שקלים. אביבית בר זוהר גבירותיי ורבותיי, העצמה נשית זה השם האמצעי שלה".

בר זוהר לא עברה לסדר היום והחליטה לתבוע את כותב הפוסט המדובר. כוכבת הריאליטי העלתה פוסט וכתבה: "יש הרבה רוע בעולם אבל גם איתו נתמודד. התביעה בדרך, מקווה שיש לך עורך דין ממש אבל ממש טוב". הקולגות בתעשייה מיד יצאו להגנתה של בר זוהר וכתבו פוסטים בעדה ביניהם: טילטיל, ירדן אדרי, תמיר וייצמן, שי רגב ודודו כהן מעפולה שחשף כי בר זוהר עזרה לו במצבים קשים והיא תמיד תורמת מצוות בסתר ועוזרת לאנשים בקשיים. עוד הוסיף וכתב כי "יש לה בית כנסת בעפולה של אברכים צדיקים שהיא מממנת, המקום לעילוי נשמת אבא שלה" וסיכם במילה: "צדיקה".

אביבית בר זוהר (צילום: אור גפן)
אביבית בר זוהר (צילום: אור גפן)