פאני בוזגלו שתככב בקרוב על המסך בעונה החדשה של 'הישרדות VIP', מעבירה הילוך ביחסים עם בן זוגה. היא אומנם מרבה לבלות עם הגרוש אוהד בוזגלו וארבעת ילדיהם המשותפים אחרי ששרדו יחד על האי, אבל לא בגלל שיש סיכוי או רצון לקאמבק אלא רק לטובת שלום הילדים. לבוזגלו כבר יש אהבה גדולה בחייה, ומזה מספר חודשים שהיא מנהלת זוגיות עם שופט הכדורגל אושרי כהן שאת זוגיותם חשפנו לראשונה.

פאני בוזגלו, אושרי כהן (צילום: אור גפן)
פאני בוזגלו, אושרי כהן (צילום: אור גפן)

בראיון לתוכנית הרדיו של TMI חשפה בוזגלו כי היא ובן זוגה כבר מדברים על חתונה ועל ילד ראשון משותף לשניים, אבל רגע לפני התוכניות לחתונה ולפני עליית העונה החדשה של הריאליטי בכיכובה, בוזגלו וכהן עושים את הצעד הגדול הבא ועוברים לחלוק קורת גג משותפת. פאני בוזגלו שהתגוררה עד כה בעכו ולא נכחה בפרעות האחרונים והקשים בעיר כי שהתה באותה עת על האי בצילומים, עוזבת את עכו ושכרה יחד עם בן זוגה אושרי כהן  דירה מפוארת בקומה ה-20 בקרית ביאליק. 

רגע לפני שארזה את המזוודות וארזה את חפציה בדירה של הוריה בעכו, הגיעה בוזגלו להתחדש גם בצבע לשיער, אחרי השהות הארוכה באי הבודד של "הישרדות" וצילומי ההשלמות שנעשו אחריו בישראל. בוזגלו הגיעה אתמול (ראשון) למספרתו של ארז אברהם ונתפסה בעדשת המצלמה עם גווני בלונד מחודשים. 

פאני בוזגלו (צילום: יח''צ)
פאני בוזגלו (צילום: יח''צ)

פאני בוזגלו (צילום: יח''צ)
פאני בוזגלו (צילום: יח''צ)