ניר אבישי כהן יצא נגד לוחם גולני שהתעמת עם חבר הכנסת אחמד טיבי ומנע ממנו לעבור לרובע היהודי בחברון והעלה תמונה בה הוא אוחז בדגל פלסטין וכתב: "לא ראוי ללבוש את החומה, על המחט להדיח אותו מלהיות לוחם".

לא מעט ידוענים וכוכבי רשת לא נותרו אדישים לדבריו של כהן ויצאו למתקפה. נטלי דדון כתבה: "בחייאת ניר התעוררת מבולבל ועוד לחשוב שהיית לוחם מתישהו ועל שמרת עלינו, יה מעפן. טשטשו לך את הלב והנשמה. את הרגליים אתה צריך לנשק ללוחמים שלנו, בזכותם אתה עוד חי כאן". ליאל אלי אמרה: "פרובוקציה בשקל, ניר אתה מביך, אני חושבת שבצבא קצת התעללו בו והוא נפגע ועכשיו הוא מנסה להשחיר, כואב לו בעצמות, בצד של מי אתה? אז תעבור לצד השני".

View this post on Instagram

A post shared by Nir A. Cohen (@nir.a.cohen)

יוצא "האח הגדול" ודובר "שוברים שתיקה" בדימוס הגיב לדברים וביקר את כוכבי הרשת: "אני מגיב בבוז כלפי אותם כוכבי רשת בשקל וחצי אשר מטיפים לי מוסר לגבי אהבתי למדינה ולצה"ל, בעוד תרומתם לביטחון המדינה אינה מגיעה לקרסוליים של תרומתי. הם אולי יודעים לכתוב כמה מילים פופוליסטיות ברשתות אבל בעיקר תורמים לשיח מסית אלים ומלא שנאה".

"אני אמשיך להביע את דעתי נגד הכיבוש הישראלי בשטחים הכבושים" עוד כתב יש חוק בישראל המאפשר לחבר כנסת חופש תנועה. אסור לשוטר או חייל למנוע מעבר של ח"כ אלא אם מדובר בטעמים של בטחון המדינה. אותו חייל גולני דיבר בצורה גסה ואגרסיבית וזו התנהגות אסורה כלפי ח"כ בישראל על ידי חייל בצה"ל. אין לי ספק שאותו חייל הרשה לעצמו מכיוון שמדובר בח"כ פלסטיני".

הקולגה לבית "האח הגדול" ומי שהייתה חברתו הטובה של כהן ושכנתו, תקוה גדעון הפתיעה כשהחליטה להתעמת עם כהן וכתבה לו בתגובה: "לא מסכימה איתך. החייל מילא אחר ההוראות שקיבל ממפקדיו, ומי שדווקא התנהג בצורה גסה אגרסיבית וחסרת סבלנות הוא לא החייל. אלא חבר הכנסת אחמד טיבי. החייל מנגד הגיב באיפוק ולא ירד נמוך בזמן שחבר הכנסת צורח עליו ומדבר אליו בשפה נמוכה. גם אם יש חוק המאפשר לחברי כנסת חופש תנועה אתה חייב להבין שהחייל לא פעל מתוך רצונו האישי, בסך הכל מילא אחר הוראות וביצע את תפקידו, ועל זה מגיע שאפו לאותו חייל".

תקוה גדעון (צילום: אמיר יעקובי)
תקוה גדעון (צילום: אמיר יעקובי)