בן אל תבורי ממשיך לשתף את העוקבים שלו בפרטים אינטימיים מחייו ואחרי שחשף כי הוא סובל מחרדת נטישה שמעוררת בו קושי להיות לבד, לכן הוא תמיד מוקף בבנות - הזמר מסביר מהיכן זה הגיע. בסשן שאלות תשובות שערך בחשבון האינסטגרם שלו הוא התבקש להסביר את הסיבות לחרדת הנטישה. "מאז שאני ילד לא באמת גדלתי עם הורים נורמטיביים" שיתף והסביר.

"אמא שלי הייתה מדמנת ואבא שלי חי את הקרייה שלו ואני ואחותי גדלנו אצל סבתא. אמא וגם אבא היו באים לקחת אותנו, לבלות איתנו ומחזיים אותנו לסבתא. בערך בגיל 12 סבתא שלי נפטרה. לא נתנו לי אפילו להיפרד ממנה כי אמרו שאני קטן מדי וזה משהו שממש חרוט לי בראש".

בן אל תבורי (צילום: רפי דלויה)
בן אל תבורי (צילום: רפי דלויה)

"עם הזמן הבנתי כשאני לבד אני נכנס לדיכאון שאי אפשר להסיבר כי ברוף ה'' באמת לא חסר לי כלום אבל בכל זאת זו הרגשה מוזרה. אתה מרגיש שאף אחד לא אוהב אותך, שאין לך כלום שהעולם מתמוטט והדבר היחיד שבא לך זה רק לדבר עם מישהו או אפילו שמישהו יהיה בבית".

עוד נשאל תבורי האם יש סיכוי לקאמבק עם אם בנו אורטל עמר ומבלי למצמץ השיב הזמר בהחלטיות: "לא, אין סיכוי בעולם. אני מכבד את אורטל ולא אדבר עליה מילה רעה, למרות שאנחנו לא מסתדרים, ואני גם לא חושב שאי פעם נוכל להסתדר, דבר אחד אני יכול להגיד שהיא אמא טובה מעבר לזה אין לי מה להרחיב".

בן אל תבורי, שימי תבורי (צילום: אלי קמיקז)
בן אל תבורי, שימי תבורי (צילום: אלי קמיקז)