ג'קו אייזנברג חזר לתודעה עם כניסתו לבית "האח הגדול", לאחר 15 שנים בהם נאלץ לרדת למחתרת בעקבות עליהום תקשורתי כלפיו בעקבות דברים שאמר בכתבה לאחר זכייתו ב"כוכב נולד 4".  רגע אחרי שהודח במפתיע מהבית הסגור, דיבר ג'קו עם גבי זהר ברדיו צפון 104.5FM וסיפר על החזרה לתודעה ועל הצעדים הבאים. 

גבי: "15 שנה לאחור, בסערה הגדולה, אמרתי לא משנה מה דעותייך - המוסיקה שלך טובה. אבל נאלצת לעבור לגלות ולא ויתרת. זה מרשים". 

ג'קו: "אני שמח שאתה חושב ככה. אותי זה פחות מרשים, אני פשוט לא יודע לעשות משהו אחר. בגדול אני שמח שהמשכתי".

גבי: "זה סוג של עוף חול. איך אתה מצליח? זה בטח היה תסכול וכאב. זה החלום? העובדה שאתה יודע שאתה מוכשר? שמוסיקה זה דרך החיים שלך - אז לא מוותרים?".

ג'קו: "יודע שאני מוכשר? זה לא נמצא אצלי בתוך הראש, זה לא מה שמניע אותי. מה שמניע אותי זה הפחד. הוא גורם לי לזוז והוא גם מה שמשתק אותי. בסופו של דבר אני ממשיך לעשות את מה שאני הכי אוהב וגם מה שאני יודע לעשות אותו ורוצה גם להשתפר בו וללמוד עוד".

גבי: "ההחלטה שלך להיכנס ל'האח הגדול' דיי ברורה. אתה צריך להחזיר את עצמך איכשהו. אם הייתה לך אלטרנטיבה אחרת, היית נכנס ל'אח הגדול'? קראתי גם ביקורות, כשאתה יצאת אז בכלל משהו השתנה בתוכנית".

ג'קו אייזנברג (צילום: צילום מסך ערוץ 13)
ג'קו אייזנברג (צילום: צילום מסך ערוץ 13)

ג'קו: "אני לא יכול להעיד שמשהו השתנה בתוכנית מאז שיצאתי, אבל לגמרי נכנסתי לשם עם מטרה שאני מתחיל להרגיש שדיי השגתי את המטרה הזו וזה בעצם היה לקבל הזדמנות נוספת ולגרום לאנשים שזוכרים אותי מפעם ואהבו, אז לקבל אותי מחדש. לאנשים שלא אהבו, לא בקטע המוסיקלי אלא בקטע של הפרסונה עצמה, לגרום להם לחשוב קצת אחרת עליי והחבר'ה הצעירים שלא מכירים את הסיפור שלי ואת קיומי ואני חושב שדי הצלחתי וזה לא קריטי בעיניי השלב שיצאתי. זה שלב טוב".

גבי: "נזכיר את זכית בעונה הרביעית ב'כוכב נולד' ושאתה מסתכל לאחור על 15 שנים האבודות, כי הרי יכולתי למנף את עצמך. ראיתי ראיון שלך לפני הכניסה לבית, לא ראיתי אדם מתוסכל".

טיטי איינאו, ג'קו אייזנברג (צילום: באדיבות רשת 13)
טיטי איינאו, ג'קו אייזנברג (צילום: באדיבות רשת 13)

ג'קו: "מקום לתסכול כרגע אין. אסור לי להיכנס לשם. עכשיו אין לי תסכולים, ב-15 השנה האחרונות היו לא מעט. בסופו של דבר הדברים הלא נעימים הם מה שמניעים אותי קדימה".

גבי: "מה הלאה?".

ג'קו: "מוסיקה, מוסיקה, מוסיקה. כמה שיותר פתוח ואני מתכוון שאשמח לשחרר טקסטים שלי לאומנים אחרים. יש לי המון טקסטים שיכולים להתאים להמון אומנים, לחנים שיכולים לגרום לשיתופי פעולה. אני פחות קנאי לעובדה שאני אומן יוצר שצריך לבצע דברים שהוא כתב והלחין, אז אני פתוח לזה שהמילים יהיו שלי ולחן של מישהו אחר ולהפך - ורוצה, ממש רוצה". 

ג'קו אייזנברג (צילום: אריק סולטן)
ג'קו אייזנברג (צילום: אריק סולטן)