בין הזועמים על הזמרת הבריטית דואה ליפה, ששיתפה לאחר מבצע שומר החומות פוסט אנטי־ישראלי שאותו כתב הבמאי האמריקאי וין ארפוסו, נמצאת הישראלית נירה עמר, שמסבירה: "מי שגידלה אותה היא אחותי למחצה גבריאלה לנדמן. היא הייתה בת בית אצל המשפחה היהודית החצי־ישראלית שלי בלונדון, כשעוד לא ידעו עוד מי היא בכלל. אחותי היא זאת שהאמינה בה ודחפה אותה עד שהגיעה לגדולות. לכן הדעות האנטי־ישראליות שלה כואבות ומכעיסות אפילו יותר. כפוית טובה שכמותה".

>שמועות עקשניות שהגיעו לליאורה טוענות שאיל ההון המסוקס מוטי בן ארי, המכונה "מסי של שוק ההון", נמצא בריליישנשיפ מתמשך עם עורכת הדין הזוהרת הילה יחזקאל. השניים נצפו צמודים ומחויכים במספר אירועים חברתיים משותפים בפאתי סביון.

מוטי בן ארי, הילה יחזקאל (צילום: רעיה שלומי)
מוטי בן ארי, הילה יחזקאל (צילום: רעיה שלומי)

>השבוע התקיימו צילומי קמפיינים שונים של מותג הביוטי GA-DE לקידומם של ארבעה מוצרים חדשים שיושקו בקרוב. לצילומי הקמפיין נבחרו שתי הדוגמניות הצעירות עדן פולני ודניאלה חלפון.

>עמותת משפחה אחת, המטפלת במשפחות שכולות נפגעות טרור, ערכה בסוף השבוע שעבר באכזיב מחנה נופש ואטרקציות לילדים ואחים שכולים. הרכז קותי דרורי מטעם העמותה העניק יומיים של כיף ל־20 הילדים והנערים שהשתתפו. גפן מלמד מקיבוץ נירים - שאביו שחר מלמד, שהיה סגן רכז הביטחון של היישוב, נהרג במבצע צוק איתן, ונתנאל גבריאלי - אחיה של יפעת גבריאלי ז"ל, שנהרגה בפיגוע במירון, הצטלמו למזכרת בחוף אכזיב.