"בואו נהיה אחראים על הבריאות של הסובבים אותנו יחד", סיכמה אירית רחמים את הפוסט שבו בישרה לאומה שגם היא נדבקה בנגיף הקורונה. ראשון נדבק בן זוגה, עמוס לוזון, שהפך לחיובי בחמישי בבוקר. בערב אירית עוד בילתה בחתונה שהפיקה בחוות רונית לנדב חסון, בן למשפחת נדל"ן מעפולה, בכיכובם של עומר אדם ורביב כנר. למחרת בבוקר, שישי, אירית נבדקה והתגלתה כחיובית.

אירית, עמוס הדביק אותך?
"מי שמכיר את עמוס ואותי יודע שאנחנו לא מתגוררים יחד, ובימים שקדמו לאירוע לא התראינו כלל, עקב עומס עבודה אינטנסיבי של שנינו. ודאי שאם הייתי יודעת קודם לאירוע שיש סיכוי קלוש שאני חיובית לקורונה, לא הייתי פוקדת את המקום ומסכנת לקוחות אהובים שלי, ספקים, עובדים ובני משפחותיהם".

עמוס לוזון, אירית רחמים (צילום: אור גפן)
עמוס לוזון, אירית רחמים (צילום: אור גפן)

> ריבאונד ממבט ראשון: כוכב "חתונמי", שי יעקובוביץ, סיפר במהלך התוכנית על קריירת העבר שלו ככדורסלן בנוער של מכבי ת"א, שם שיחק לצד עמרי כספי וגל מקל. עוד סטארים מאותה התקופה בליגת־העל לתיכונים: הדוגמן מייקל לואיס ואיש היח"צ יוליאן לוינסון.

קבוצת הנוער של מכבי תל אביב (צילום: אלבום משפחתי)
קבוצת הנוער של מכבי תל אביב (צילום: אלבום משפחתי)


> רוסלנה רודינה ובן הזוג איתי פז היו בין חלוצי הטיסות הישירות למרקש והתארחו בבתי המלון של רשת FOUR SEASONS במרקש ובקזבלנקה.

> לימור כץ, מנכ"לית חברת "אפ־סטפ", שהפכה בשנים האחרונות לאוטוריטה רפואית בתחום המדרסים בארצות הברית, מרחיבה את פעילותה ונכנסה לראשונה לתחום ייצור מוצרים לטיפול בכפות הרגליים שפותחו על ידי מומחי בריאות רגליים מאנגליה וישראל. המוצרים יימכרו במסגרת סדרת "Upstep Pro Feet".