כוכבי "האח הגדול" והזוג שהכיר בתוך הבית, יהודה יצחקוב ואלמוג חדד, החליטו לפתוח פה על תום חיימוב ולינור סביניק ולחשוף את כל הסודות הכי כמוסים ומכוערים של מאחורי הקלעים. כל זה קרה בעקבות ראיון שהעניקו חיימוב וסביניק במהלכו אמרו על יצחקוב וחדד שהם חיים עדיין חיים את המשחק של "האח הגדול". ליצחקוב וחדד ששמרו זמן רב על שתיקה, נמאס והם החליטו להשיב מלחמה.

יצחקוב פתח על תום חיימוב ואמר: "תום כפרה תסתכל לי בעיניים ותגיד שלא התקשרת ללינור ואמרת לה שנירה אמא של גל, לא רוצה שלינור תהיה חברה של יהודה ואלמוג. אם תמשיך לטנף אני אגלה את האמת. אתה ילד שגדל עם כפית זהב בפה, שמשחק אותה נאור עם מילים גבוהות אבל בוא נדבר על הגבריות שלך. איפה היית בגיל 18 כשיכולת והיו לך נתונים להיות חייל קרבי? איפה היית כשיש אימהות שכולות וכדי שאתה תוכל להסתכל ככה במראה בקריה שהיית, למה היו גברים אמיתיים שכן הלכו לעשות צבא, קרבי. אל תשחק אותה נאור עם מילים גבוהות, גם אני יודע לדבר ככה, אני בניגוד אליך לא שחקן. על מי אתה בא, תפסיקו לשקר. בתכלס אחי אתה ברווזן חסר בטחון שהתחפש לטווס. אתה שחקן אתה שקרן, ולא עשית רבע או חצי ממה שיש מאחורינו".

לינור סביניק, יהודה יצחקוב, אלמוג חדד (צילום: אור גפן)
לינור סביניק, יהודה יצחקוב, אלמוג חדד (צילום: אור גפן)

גם אלמוג לא נותרה חייבת וסגרה חשבון עם סביניק, כשחשפה כי סביניק מקנאה בגל גברעם: "לינור הייתה חברה ובת בית פה בבית, אחות, תמיד היינו עם דלת פתוחה וחיבוק גדול אבל אז את יוצאת מהבית ודואגת ללכלך על האחים והאחיות שהם חברים שלך כמו שלכלכת על גל, תום, לא משנה זה שלך, אבל לבוא ולשבת בתוכנית וללכלך על יהודה? את ישבת אצלנו בבית, ניגבנו לך את הדמעות".

יהודה יצחקוב הוסיף: "זה הדליק לנו נורות אדומות, יושבת אצלנו ודיוויד (דימוס) מתקשר אליה והיא שמה אותו על רמקול ונותנת לנו לשמוע איך דיוויד מלכלך עליי, ואם היא עושה את זה איתנו למה שלא תעשה את זה גם עלינו. חשבתי שאיתנו היא אחרת, התבדיתי. עדיף שלא נפתח את הפה, זה מעצבן שאנשים מוכרים את ערך החברות. חברות עלק אבל בפועל זה לא באמת קורה. מעצבן שמוכרים לכם חארטות". 

מאי שוורץ, לינור סביניק, גל גברעם, תום חיימוב (צילום: אור גפן)
מאי שוורץ, לינור סביניק, גל גברעם, תום חיימוב (צילום: אור גפן)

חדד הוסיפה וחיזקה את יצחקוב: "היא כותבת לגל גברעם: 'אחותי אני אוהבת אותך' אבל הדברים שאנחנו שמענו פה, בבית שלנו, אם זה קנאה או תחרות ואין שם באמת פרגון ולמה גל לא מפרגנת לי כשהייתי בשלטים על איילון בקמפיין. אנחנו היחידים שפירגנו לה. לינור יקירתי היית לי חברה, אהבתי אותך מאד, עד מה שקרה. את כל הטלפונים שאמא של גל מתקשרת אליך ואומרת לך לא להיות חברה שלנו ואז שתום התקשר ואמר לך להוריד את הסטורי איתנו כי גל לא מקבלת את זה. החברים שבחרנו להישאר חברים שלהם לא יצאו מהבית וילכלכו". יצחקוב סיים ואמר: "שלא ימכרו לכם חרטות, בסוף האמת מתגלה, פעם הבאה שאתם מחליטים לטנף תדעו שיש צד שני וזה לא יפה ולא מכבד. תתביישו לכם".