האיש והריבועים מייקל לואיס עשה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב וזה להתפשט, רק כדי למשוך את תשומת ליבם של העוקבים אחריו ברשתות החברתיות שיקראו את הפוסט שכתב על סקס. לואיס שיתף תמונה שלו עירום מתקלח, לצד פוסט ארוך בו גולל את חיי המין האישיים שלו, ומסביר מה גורם לו להתפשט בכזאת קלות בפומבי.

לואיס שבקרוב יככב על המסך בריאלטי "הישרדות" ויתן לנו בוודאי הצצה לריבועים שבגופו, חשף כי בגיל 17 הוא איבד את הבתולים וכך כתב: "יופי עכשיו שיש לי את תשומת ליבכם אגש לעניין. גיליתי את המיניות שלי בגיל די מאוחר. בגיל 13 הייתה הנשיקה הראשונה שלי, בגיל 14 עשיתי כל מה שילד בגיל 14 מגלה ורק בגיל 17 איבדתי את הבתולים ואפשר להגיד שבכלל לא הייתי בן אדם מיני ומקובל עד שנחשפתי לעדשה. כילד בגיל 17 נדרשתי להוציא את המיניות שלי החוצה בעיקר בגלל או בזכות המראה שלי, וכי הייתי מאד מפותח לגילי. העדשה פשוט הוציאה א זה ממני וזה איכשהו הרגיש טבעי".

"הפרסום והרעש הזה מהילד שמתפשט בכיף שלו ושמשפריץ מיניות החוצה לא איחר להגיע והצד האפל של עולם הבידור, המסיבות, הסמים, הרוקנרול והסקס היו חלק בלתי נפרד מהפרסום. למזלי הספורט שמר עליי, לא עשיתי סמים, לא שתיתי אלכוהול אבל כן נפלתי לסקס. זה היה הסם שלי. וזה נפתח לי רק כשמישהו אחד מאד מוכר שלא אחשוף את שמו אמר לי משהו מאד בסיסי ומדויק, סקס צריך להיות כמו אוכל, כולם רוצים וצורכים את זה, ובאותה נשימה לא צריך לעשות מזה עניין. המשפט הזה גרם לי להבין כמה החברה שלנו עקומה והזויה. אנחנו חיים בחברה מלחיצה שמאדירה רזון ומקדמת שנאה ומרחמת על השמנה, חברה שבנויה מפחד, חרדות ודכאון בגלל דיכוי מעמדות וזה לא שפוי. אנחנו מדברים על פוליטיקה, חדשות ומלחמות ובצורה חוקית נותנים במה לסמים כמו אלכוהול וסיגריות אבל הדבר הכי בסיסי שכולנו אוהבים, סקס הוא טאבו ואסור לדבר עליו.

אז כן, חלק מלמה אני כזה אדם משוחרר במדינה ובחברה דתית שמרנית כי הבנתי שסקס הוא חלק מהעניין ומיניות היא מה שעושה אותנו שמחים ובני אדם. בגלל זה אני אוהב להתפשט ולהרגיש חופשי, כי אני אוב את עצמי ואני עובד קשה בשביל להראות ולהרגיש טוב, וחלק גדול מזה זה אורגזמות ומיניות. ולא איכפת לי מה יגידו, זה כולה סקס וזה עצם העניין ומה שעושה את זה כל כך כיף, זה שאני אישית לא עושה מזה עניין, אז תיהיו סקסיים ותעופו על עצמכם".