אחרי תקופה ארוכה של פאניקה, חוסר ודאות וליל סדר בודד במיוחד, את חגי תשרי בשנה שעברה כבר הצלחנו לחגוג יחד, עם בגדים לבנים וחגיגיים, סבא וסבתא וכל זה תחת שמירה על הגבלות והנחיות הקורונה. במהלך השנה החולפת ידענו עליות ומורדות בהתמודדות עם הנגיף המשתולל אך נראה שמשהו באוויר ובמציאות החדשה גרם ללא מעט פרידות להתרחש השנה בביצה. אחרי חודשים מאתגרים במיוחד, ישנם כוכבים רבים שיאלצו השנה להתמודד עם ערב החג בצורה קצת שונה, ללא בן או בת הזוג שלהם איתם היו רגילים לקבל את השנה העברית החדשה.

כל כך הרבה קרה בשנה החולפת, כך שייתכן ובכלל שכחתם מפרידות מסעירות שקרו השנה, והרעידו את מדורי הבידור אז אנחנו כאן כדי להזכיר לכם את מי הדודות הולכות לשגע בחג הקרוב עם השאלה - נו? מתי תמצאו אהבה?

ירדן הראל ועומרי שלום

ירדן הראל (צילום: מתן צור)
ירדן הראל (צילום: מתן צור)

ייתכן והפרידה הטרייה והכואבת מכל, שהבשורה עליה הגיעה בכזו הפתעה, עד ששכחנו עד כמה היינו בהלם כששלומית ויהודה פירקו את החבילה. אחרי 20 שנות זוגיות, במהלכם 11 כנשואים, תאומים מתוקים ולידה שקטה אחת, הזוג שגרם לנו להאמין באהבה ניפץ לנו את האשליה והוכיח שוב כי האינסטגרם היא הונאה. השניים החליטו להפריד כוחות ולצאת כל אחד לדרך חדשה, כשהם שמים את טובתם של הילדים בראש ובראשונה. האמת, אנחנו עדיין מבולבלים ולא מבינים מה קרה, רק יכולים לקוות שמשהו יקרה ואת החג הבא הם יעבירו בסטוריז מלאים באהבה. 

שלומית מלכה ויהודה לוי

יהודה לוי, שלומית מלכה (צילום: איציק בירן)
יהודה לוי, שלומית מלכה (צילום: איציק בירן)

גם הפרידה הזו תפסה אותנו לא מוכנים, כשהבשורה עליה הגיעה אלינו ביום בהיר אחד, אז פורסם כי השניים מתגרשים. בקושי עברו שלושה חודשים, ובעוד שהספקתם בכלל לעכל את הפירוק של מערכת היחסים הטהורה הזו - השניים התייצבו על מדרגות הרבנות וחתמו על הסכם באופן סופי. את ערב החג יעבירו השניים בנפרד ואנחנו מבטיחים לבכות בשמם.

צביקה פיק ושירה מנור

צביקה פיק, שירה מנור (צילום: פאביאן קולדורף)
צביקה פיק, שירה מנור (צילום: פאביאן קולדורף)

אחרי שהצליחו לשרוד זוגיות ארוכת טווח של כמעט שני עשורים עם פער גילאים גדול של 36 שנים ושני ילדים, המאסטרו ושירה מנור נפרדו. השניים, עברו יחד את האירוע הרפואי של פיק ואת הליך השיקום אך שלוש שנים לאחר מכן החליטו להפריד כוחות. בעוד שפיק יעביר את החג בחיק המשפחה שלו, מנור תעביר אותו כבר עם בן הזוג החדש שלה, עליו קראתם כאן ב-TMI ממש לאחרונה.

שיר אלמליח ומייקל זנזורי

שיר אלמליח, מייקל זנזורי (צילום: שוקה כהן)
שיר אלמליח, מייקל זנזורי (צילום: שוקה כהן)

סיפור האהבה שהחל בסרטים, נגמר ממש הרבה יותר מהר ממה שציפינו. זמן קצר אחרי שהתאוששה מהגירושים מאלרואי כהן ואחרי מערכות יחסים קצרות ומתוקשרות מצאה הדוגמנית שיר אלמליח את שאהבה נפשה בדמותו של היהודי האיטלקי מייקל זנזורי. לא עבר זמן רב והשניים התארסו, למרות כל הצהרותיה של אלמליח לגבי חתונות, ערכו חתונה יפה ואפילו הספיקו להביא לעולם ילד מתוק, רפאל. שלושה חודשים אחרי הלידה דווח על משבר בינהם ולא עבר זמן רב והשניים התגרשו באופן סופי. למרות פירוק החבילה, השניים מבלים יחד לא מעט בתקופה האחרונה, ודווקא עם הזוג הזה יש מצב שנראה אותם חוגגים יחד את השנה החדשה.

ג'קי אזולאי וישראל אטיאס

ג'קי אזולאי (צילום: אור גפן)
ג'קי אזולאי (צילום: אור גפן)

אחרי 15 שנים של זוגיות, תוכניות ריאליטי וארבעה ילדים, כוכבת "מאסטר שף" ובעלה החליטו להיפרד. אחרי חודשים בהם גרו בנפרד וניסחו הסכם גירושים, ותקופה בהם גידל ישראל אטיאס לבד את הילדים בזמן שג'קי הייתה על אי הישרדות השניים חתמו על הסכם באופן סופי והתגרשו. אזולאי אפילו הספיקה להמשיך הלאה ולהשיק זוגיות עם הכדורגלן דניאל בוסי לא ברור האם יחגגו את החג הקרוב יחד אבל בעקבות היחסים הטובים של השניים, אפשר להאמין שהשפים תשלח איזה משהו טעים לאקס.

דניס רוסקוב והדר ברייר

הדר ברייר, דניס רוסקוב (צילום: רפי דלויה)
הדר ברייר, דניס רוסקוב (צילום: רפי דלויה)

הצמד חמד שהכיר תחת החופה של "חתונה ממבט ראשון" הזכיר לנו שהכל אפשרי. הזוגיות היפה שלהם נתנה להמון רווקים ורווקות תקווה אך גם במקרה שלהם, הם נפרדו בלי שום התראה מוקדמת. אחרי שנתיים של אהבה גדולה ומגורים משותפים השניים החליטו להפריד כוחות, על פי הדיווחים וראיונות שערכו בגלל חוסר תיאום ציפיות, כשהדר רצתה טבעת ודניס פחות בשל. את החג הקרוב יבלו השניים לבדם בחיק המשפחה.

טהוניה רובל ויניב בן משה

טהוניה רובל, יניב בן משה (צילום: אספוסה צלמים)
טהוניה רובל, יניב בן משה (צילום: אספוסה צלמים)

הסיפור הזה נגמר מהר כמעט כמו שהתחיל. פחות משנה אחרי שהכירו באמצעות שידוך רבני - טהוניה רובל ובעלה החליטו להתגרש תשעה חודשים בלבד אחרי החתונה, כשבתם המשותפת טליה בת חודשיים וחצי בלבד. השניים לא הצליחו לגשר על הפערים בינהם, ואת החג הקרוב יעבירו בנפרד.

נועה תשבי ורוס הינקל

נועה תשבי ורוס הינקל (צילום: רפי דלויה)
נועה תשבי ורוס הינקל (צילום: רפי דלויה)

אחרי שבע שנות זוגיות דביקה מעבר לים וילד אחד קטן ומתוק, הכוכבת הישראלית המתגוררת בלוס אנג'לס ובן זוגה איש העסקים האמריקאי רוס הינקל החליטו להיפרד. את דבר הפרידה הצליחה לשמור תשבי בסוד, בעיקר בזכות העובדה שהיא לא גרה בארץ אך במהלך ביקור בישראל הסוד נחשף. אחרי שנים של יחד את החג הקרוב סביר להניח שהשניים יעבירו בנפרד, אבל יש סיכוי לאיחוד עם בנם של ה-6, מאחר וגם לחופשה בישראל האבא המסור הצטרף.