יהודה יצחקוב ואלמוג חדד התארחו בתוכנית הרדיו של TMI ודיברו על המתכון המנצח לזוגיות, הכניסו אותנו לחדר המיטות, החליפו את המשפט המיתולוגי של אייל גולן: "כמה אפשר לאכול סטייק". יצחקוב ברגע מכונן הביע חרטה על דברים שאמר בבית, אבל לא שכחו לפתוח חזית עם תום חיימוב, חשפו מי הפייבוריט שלהם לגמר "האח הגדול" וקבעו כי אורן חזן עובר חרם בבית.

מה עם הצעד הבא, חתונה? 
יהודה: מה הקטע שכולם רוצים לדחוף אותנו לשם, אולי בגלל התוכניות של 'חתונמי'. 

ואתם לא שם? 
אלמוג: "אנחנו רחוקים משם".

יהודה: "הכי כיף לנו בעולם נהנים אחד מהשנייה חיים ביחד כשנרצה לחשוב על השלב הבא נחשוב על השלב הבא, אנחנו לא שם בגלל שאנחנו רחוקים רגשית אנחנו פשוט בשלב שבו אנחנו רוצים להיות".

אלמוג: "אנחנו גרים ביחד מהיום הראשון שהכרנו, ככה הכרנו בעצם". 

יהודה יצחקוב, אלמוג חדד (צילום: אור גפן)
יהודה יצחקוב, אלמוג חדד (צילום: אור גפן)

יהודה: "הייתה לה דירה שהיא שכרה אבל הייתה אצלי ועכשיו היא כבר לא שוכרת את הדירה ואנחנו אצלנו".

אלמוג: "אנחנו מהיום הראשון הוא לימד אותי שכל דבר זה ביחד, אין דבר כזה שלי-שלו, עכשיו בתקופה האחרונה הוא נהיה קצת רכושני לאוכל שלו. אני יוצאת למסעדה רוצה שנאכל ביחד לטעום ביחד פתאום הוא אומר לי לא רוצה, הוא רוצה שאני אזמין מנה שונה כדי שהוא יאכל מהמנה שלי".

יהודה: "זה לא בגלל זה, זה כי היא לא אכלנית ואני רוצה שהיא תטעם טעמים נוספת, אבל היא רוצה להזמין תמיד אותה מנה כמו שלי, אז אמרתי לה מאמי תזמיני משהו אחר. אם יש דבר אחד שהיא מושלמת באמת אתם לא מבינים כמה בדברים הקטנים היא שם בשבילי לכל דבר. אבל אם הייתי משנה דבר אחד זה שהיא לאכלנית ולא סקרנית לאוכל."

אלמוג: "אני אוכלת בשביל לשבוע, למרות שהוא לימד אותי לאכול ריזוטו, מעולם לא טעמתי ריזוטו. אני אוכלת בשביל להתקיים אני יכולה לא לאכול ימים. אוכל זה לא אישיו בחיים שלי"

יהודה: "איזה משפט של תקופת הצנע".

יהודה יצחקוב, אלמוג חדד (צילום: פול סגל)
יהודה יצחקוב, אלמוג חדד (צילום: פול סגל)


את יודעת שאומרים שמי שאין לו חשקים לאוכל זה מעיד על הביצועים שלו במיטה.

אלמוג: "מאמי אני תמניה".

יהודה: "זה שקר גס. לא רואה קשר. אני פשוט רואה את האנלוגיה כמו שזה באסה לאכול כל הזמן שניצל וצ'יפס, וגם בסקס כשיש רק תנוחה אחת, זה מאד משעמם".

עכשיו החלפת את המשפט המיתולוגי של אייל גולן שנמאס לאכול כל היום סטייק, מעכשיו אומרים שלא טוב לאכול כל היום שניצל וצ'יפס.

"האח הגדול" רגע לפני הגמר הגדול, מה התפקשש העונה הזאת לעומת אחרות?
יהודה: "היום מדד הרייטינג לא מדיד. יש סטרימינג, רואים באינטרנט, אנשים מקליטים. קטונתי מלתת דעתי על עריכה והפקה, אני יכול להגיד שבכל עונה תמיד הייתה לי התחושה שאם הייתי שם הייתי מושך בחוטים ועושה דבר כזה או אחר, לא חושב שזה משהו שאפשר לשים בעונה הזאת". 

האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

מי כוכב העונה הזאת? העונה לאף אחד אין באמת מעריצים, אפילו כשאתה יצאת היו לך מלא מעריצים.
יהודה: "עדיין יש. מרגישים את האהבה שלהם, אני בקשר איתם, תמיד לוקח רגע ביום כדי לענות למעריצים ולחבק אותם בחזרה, זה לא טריוויאלי שאנשים פותחים בשבילך עמודי אינסטגרם וחיים אותך ותומכים בך, ואם אתה לא מעלה סטורי יום אחד הם ישר חושבים שקרה משהו. זה כיף גדול".

מה קרה עם תום חיימוב?
יהודה: "כשיצאתי מהבית וגם אלמוג, היה לנו מאד חשוב להשאיר את מה שקרה בבית 'האח הגדול'. היה משחק, עשינו גליצ'ים, עשו עלינו, טיפה כסאח וזהו נגמר. לוחצים ידיים. באמת שהשתדלנו לא להתעסק במה שקרה ב'אח הגדול'. עד אשר אנשים מ'האח הגדול' מחליטים לדבר דברים שלא נכונים. קשה לי שגונבים דעת קהל. אני שונא את זה שאדם פתאום נהיה עם אג'נגדה עלק, כמו תום חיימוב והוא מנופף בדגל של 'אני נגד חרמות' ובוא, אנחנו מכירים את פועלך בשטח. תום היה שותף לחרם שעשו עליי. יש סרטון שמראה שתום אומר לכל דיירי הבית 'אל תדברו עם יהודה' וזה אחרי שהוא אמר לי אתה האור שלי בבית וכל מיני בולשיט. הם היו יוצאים כולם כשהייתי נכנס לבריכה. היה לי קשה עם תום שבא עם הפוזה שלו לשידור ואמר שהוא טעון כי אנשים חיים את המשחק כשהוא מתכוון אלינו. על מה אתה מדבר? אתם אלה שחיים אותנו, אתם אומרים לאנשים לא לדבר איתנו". 

אלמוג: "הוא לא אמר את זה ישירות לנו. הוא אמר לחברה משותפת וככה גילינו את הדברים והחברה המשותפת לינור כבר לא חברה".

יהודה: "המון פעמים שראיתי אותנו באנו להגיד לו שלום, ותמיד הייתי אומר לו תשמע אחי אנחנו יכולים להיות חברים טובים, אבל כל אחד עושה את ההחלטות שלו. הראיתי שאני בא לשים הכל מאחור ואתה רואה שזה לא קורה בפועל. גם שלחתי לו הודעה ואמרתי לו בוא נפסיק לריב בינינו כמו שתי סינדרלות וניקח את הבמה הזאת לדברים חיוביים, בוא נשב על קפה, נדבר, אפשר גם זוג אל זוג, אבל לא, הם לא הרימו את הכפפה".

תום חיימוב (צילום: אור גפן)
תום חיימוב (צילום: אור גפן)

אתה חושב שזאת בחירה של תום, או שהוא נשמע להנחיות של גל?
יהודה: "אין לי מושג. שמענו המון זמן דברים, אבל עכשיו אמרנו די. עליי עשו חרם, ומה שהכי מעצבן זה הצביעות כי כשאני דיברתי אל גל דיברתי איתה כמו שאני מדבר אל אחלה גבר. לא נתתי הנחות היא שווה בין שווים כי חשבתי שהיא ילדה בת 20 מאד מוכשרת, וכשעשיתי את זה אמרו איך הוא מדבר לאישה. כשנוח לכם אז איך הוא מדבר לאישה, כשלא נוח לכן אתן זועקות לשוויון. אני חושב שעשיתי הכי נכון בבית כשראיתי אותה שווה בין שווים ונלחמתי איתה כמו שווה בת שווים. דיברתי איתה כמו שהתעמתי עם רמי וג'וזי".

גל גברעם, תום חיימוב (צילום: אור גפן)
גל גברעם, תום חיימוב (צילום: אור גפן)

יהודה בבית הוא כמו יהודה בבית האח הגדול?
אלמוג: "אותו דבר, אצלנו בבית אין את המלחמות האלה. אף אחד ממי שהיה איתנו בבית לא באמת מכיר את יהודה".

יהודה: "בשאלה שלך אתה עכשיו בעצם לא מפריד בין המשחק שהיה לבין החיים האמיתיים".

אלמוג: "אני חושבת שחצי מדינה חושבת על יהודה דברים טובים אם לא כולם, זה שבן אדם רוצה להגיד את דעתו ונלחם על האמת שלו. זה הופך אותו ללא בסדר?".

ללא ספק היית אחת הדמויות הבולטות בבית.
אלמוג: "הוא לא היה אחת הדמויות הוא היה הדמות הכי בולטת. אני אומרת את האמת".

רמי ורד, לינור סביניק, יהודה יצחקוב (צילום: צילום מסך רשת 13)
רמי ורד, לינור סביניק, יהודה יצחקוב (צילום: צילום מסך רשת 13)

התבאסת שיצאת אחרי התקרית הזאת?
יהודה: "ברור, איזו שאלה? אני חושב קודם כל שאדם צריך לקחת אחריות על המעשים שלו, וכן לקחתי את זה צעד אחד יותר מדי, בלהראות להפקה כמה אני במצוקה ולא יכול יותר. אתם גם לא ערים להמון דברים שקרו ולא שודרו. קיבלתי אזהרה על זה שנצמדתי לתום אבל רמי נצמד אליי איזה שמונה פעמים ככה ואתה לא מבין למה הבן אדם לא עף מהבית הוא גם הרים עליי שולחן ולא הראו את זה. אגב אין לי שום דבר נגד רמי, היה משחק ונגמר, זה שרמי לקח את זה צעד להופעות והבנתי שהוא מדבר עלינו בהופעות , אני כל כך לא מתעסק בזה".

בסופו של יום זכית. יצאת עם אהבה.
יהודה: "יצאתי עם אהבה, עם שותפה, עם בחורה שמבינה אותי, שכיף לי להיות איתה".

אלמוג: "אנחנו מרימים אחד את השני, עוטפים אחד את השני בהמון אהבה ופרגון".

יהודה: "אחד הדברים היותר יפים באלמוג שהיא מאד רגישה ושמה לב לדברים הקטנים. אני יכול להיות מוטרד והיא תבוא לי עם הסנדוויץ' הכי טעים בעולם ונס קפה".

יהודה יצחקוב, אלמוג חדד (צילום: עידו אלקסלסי)
יהודה יצחקוב, אלמוג חדד (צילום: עידו אלקסלסי)

מי הפייבוריט שלכם בעונה הנוכחית?
אלמוג: "אורן חזן"

יהודה: "רציתי ג'קו או אורן חזן. ג'קו סופר נחמד הוא גם התקשר אליי. אני אומר לך שאם לא הייתי בבית 'האח הגדול' יש מצב שהייתי נופל במה שהצופים רואים שהוא מחפש לריב, אבל אני רואה את האמת. אני חושב שהיינו תכלס חברים כי הוא מדבר אמת. עושים עליו חרם, בוודאי חרם. זה בתחושה שהם נותנים לך. חרם הוא רגשי לא תמיד פיזי. לפעמים זה גם מקבל ביטוי פיזי כשאני יכול לא לאכול איתך. אבל החרם הוא רגשי וחד משמעית עושים עליו חרם".

אורן חזן (צילום: מיכה לובטון)
אורן חזן (צילום: מיכה לובטון)