כבר שלושה חודשים שדניס רוסקוב, יוצא העונה השלישית של ריאליטי השידוכים "חתונה ממבט ראשון" של קשת 12 מתלבט אם לדבר באופן פומבי על הפרידה מהדר ברייר, ששודכה לו בתוכנית והפכה לבת זוגו, אחרי כמעט שנתיים של זוגיות ומגורים משותפים. “זה היה לילה נוראי", הוא חוזר עכשיו לראשונה לפעם האחרונה שבה ראה אותה. “שנינו לא ישנו ובכינו כל הלילה. קמנו בבוקר, והיה ברור מה קורה. הלכתי לעבודה, והיא שלחה לי הודעה שהיא לא יכולה להישאר, כתבתי לה שאני מבין וזהו. מאז לא התראינו".

אני נפגשת איתו בביתו שבקומה ה־49 במגדלי יוקרה בגבעתיים. בדירתו המטופחת לא נותר זכר לזוגיות הארוכה והמתוקשרת עם ברייר, מלבד התמונה שהעניקה לו בצילומים ועדיין תלויה בסלון הבית. רוסקוב, 32, מהנדס תוכנה, התפרסם לראשונה עם עלייתה של העונה השלישית של "חתונה ממבט ראשון" בפברואר 2020 והצליח לכבוש את צופי התוכנית. על פניו, לא היה ברור אז מדוע הוא נעזר בתוכנית ריאליטי כדי למצוא את החצי השני שלו.

דניס רוסקוב (צילום: שלומי יוסף)
דניס רוסקוב (צילום: שלומי יוסף)

“לפני ‘חתונה ממבט ראשון’, כשניגשתי למישהי וניסיתי להכיר אותה, שיעור ההצלחה שלי היה באזור ה־5%", הוא אומר. “הייתי ניגש לבנות כל הזמן, היינו מתחילים לצאת, ואז הייתי מבין שזה לא מה שאני צריך ומסיים את זה. אני בטוח שהרבה בחורות חושבות מרושם ראשוני שאני נאיבי או ילד טוב מדי, ואני לא יודע לעשות משהו אחר. בארץ יש את הקטע הזה של לבוא ולהגיד: ‘באה לפה הרבה?’ ולהתחיל סמול טוק. אני לא מסוגל לעשות את זה. אמרתי לעצמי שאם אני הולך ל’חתונמי’, אז יש בסך הכל 3%־7% שזה יבשיל למשהו אמיתי כי זה ממש קשה".

אם הסיכויים כל כך נמוכים, למה לתת לזה צ’אנס בכלל?
“המטרה הייתה למצוא מישהי, לאהוב עד מעל לראש ולהקים משפחה. היה לי קשה להאמין שבליינד דייט יכול להבשיל למשהו אמיתי, מראה חיצוני הוא כל כך קריטי וקשה לקלוע בו. ברגע שמתאימים לך בחורה, לוקחים לך את זכות הבחירה. מבחינת גבר, זה פוגע בסיכוי של דבר כזה להצליח, גבר רוצה להרגיש את המרדף".

דניס רוסקוב (צילום: שלומי יוסף)
דניס רוסקוב (צילום: שלומי יוסף)

איך היה תהליך ההתקרבות להדר?
“בהתחלה הייתה תהייה אם זה באמת מה שאני צריך, ופשוט אמרתי לעצמי ‘ניתן לזה צ’אנס’. בסוף ה־42 ימים בכינו כמו שני ילדים קטנים כי הבנו שזה יכול להצליח. כשטסתי ליפן, והדר אמרה לי: ‘אני לא יודעת אם אהיה פה כשתחזור’, זה כאב לי. כשהייתי ביפן אמרתי לכל החברים שלי: ‘היא הבחורה שאני הכי רוצה להיות איתה עכשיו’. תמיד ידענו שאנחנו לא יכולים למשוך יותר מדי את הזמן כי שנינו אנשים מבוגרים ויש שעון ביולוגי. בהתחלה הדבר שהכי הפחיד אותה היה שהיא לא ידעה אם אנחנו עושים משהו רק כדי לספק את המצלמה. הצוות הלך, ולא היינו חייבים להיות יחד אם לא היינו רוצים".

מתי התחיל השבר?
“היינו ביום הולדת של אחותי, והיא הייתה שתויה ואמרה לי: ‘אם אתה לא מציע לי ביום ההולדת שלי נישואים, אז בוא נחתוך’. אכלתי כאפה. לא יצא לי מהפה: ‘אני אציע לך, אני שם’. הרגשתי שאני לא מסוגל להגיד את זה, אז שתקתי. היא אמרה: ‘אני מבינה, אני הולכת’. היא נסעה ליום אחד, וכשחזרה רצתה לדבר ושנינו לא הרגשנו שמיצינו את הקשר. אם הייתי מרגיש בוודאות שלא נתחתן, אז היה עדיף לסיים את זה בזמנו ולהקל על כולם, אבל הרגשתי שיש לי ספק. הרגשתי שמצמידים אותי לקיר, ולא רציתי לקבל את ההחלטה ממקום של לחץ. היא הציעה שנלך לטיפול זוגי. הטיפולים היו מאוד קשים, הרגשנו שזה כמו לחטט בפצע פתוח. לא הצלחנו לקבל החלטה אם לסיים את הקשר, וכל טיפול היה נורא. היינו יושבים שם, חופרים ומנסים להבין. היינו חוזרים הביתה ובוכים. לא הרגשנו שאנחנו מצליחים לקבל החלטה, זו הייתה תקופה נוראית".

דניס רוסקוב (צילום: שלומי יוסף)
דניס רוסקוב (צילום: שלומי יוסף)


מה חתם את זה?
“יום אחד ישבנו והתפרץ ממנה: ‘אני מפחדת שלא יהיו לי ילדים’. אמרנו שאם זה לא הבשיל עד עכשיו, אז אין יותר מדי מה לעשות, כמה אפשר להילחם? לא יכולתי להבטיח לה את זה. אחר כך הרגשתי לא בסדר עם עצמי, עלו שאלות כמו ‘למה אני לא יכול לתת לה את מה שהיא צריכה?’. פתאום חלחלה ההבנה שאני הולך לאבד את החברה הכי טובה שלי, איך אני לא אהיה עצוב? המשפט שהכי עצבן אותה היה: ‘אני לא מרגיש את מה שאני צריך להרגיש כדי לעשות את הצעד הזה’, בתור בן אדם רגיש, אני יודע מה אני צריך להרגיש ולא הרגשתי את זה".

איך אמא שלך הגיבה לפרידה?
“אני לא מבין למה אנשים חושבים שלאמא שלי היה קשר לדבר הזה, זה פשוט הזיה. התקשרתי אליה שבוע אחרי שנפרדנו ואמרתי לה: ‘אמא, אני צריך לספר לך משהו’, והיא ענתה לי: ‘נפרדתם, נכון?’. היא פשוט ידעה. היא ידעה שאנחנו עוברים תקופה מורכבת, זה לא היה סוד".

דניס רוסקוב (צילום: שלומי יוסף)
דניס רוסקוב (צילום: שלומי יוסף)


הייתה הרבה ביקורת על היחסים הקרובים עם אמא שלך.
“אנשים מפספסים את הנקודה שאני ואמא שלי מדברים פעם בארבעה ימים. היא לא גרה פה שמונה שנים, ראיתי אותה עכשיו אחרי שלא ראיתי אותה שנה וחצי בגלל הקורונה. אני לא מבין איך אנשים מרשים לעצמם לשפוט ולהביע דעה כשהם בכלל לא מכירים את הקשר שלי עם אמא שלי בשום צורה. אני הכי מכבד את הדעה שלה בעולם, אבל בסוף יש את הדעה שלי".

היא ניסתה לגרום לך להישאר עם הדר?
“אמא שלי אמרה לי אחרי שנפרדנו בפעם הראשונה: ‘אתם תחזרו, אני יודעת שאתה עוד לא מוכן. אתם עוד לא בשלים להחלטה שאתם חושבים שקיבלתם’. היא ידעה ששנינו רצינו שזה יצליח ושאנחנו לא מהאנשים שמרימים ידיים בקלות. התקופה האחרונה הייתה ממש קשה, זה משהו שאי אפשר לזייף. התרחקנו בדברים הקטנים, וזה קרה באופן טבעי".

דניס רוסקוב והדר ברייר  (צילום: קובי מהגר)
דניס רוסקוב והדר ברייר (צילום: קובי מהגר)

עבור רוסקוב, שגדל בראשון לציון, ההשתתפות בריאליטי לא הייתה טבעית. לדבריו, גם הדמות שלו שהשתקפה מהמסך לא ממש נאמנה למקור. “אני לא מבין למה אנשים מתלהבים ממה שהם רואים, כי כשאני צופה אני מאוד מובך", הוא מודה. “אני לא יודע איך זה עבר אבל אני מאוד פלפל, אף פעם לא ידרכו עליי, אני אף פעם לא אהיה סמרטוט של מישהי. אנשים אמרו לי ‘איך נתת לה להתייחס אליך ככה?’. הדר בחיים לא התייחסה אליי בצורה לא מכבדת".

מבאס אותך לצאת ילד טוב?
“אנשים מאוד אוהבים את הדמות שהם רואים בטלוויזיה, אני לא הדמות הזאת. אני בן אדם הרבה יותר פשוט ומעצבן. הם הציגו אותי שם בתור ישו, זו דמות מאוד חדגונית. כשאני פוגש אנשים ברחוב ואני מקלל, אז אנשים אומרים: ‘אני לא מאמין שדניס מ"חתונמי" מקלל’, ברור שאני מקלל. אבל זה עדיף מאשר לצאת הילד הרע, כי אני לא מחפש את הבחורות שרוצות ילד רע. יש לי חברים שהם רווקים תל־אביבים, ואנחנו אנשים שונים. אני מעדיף ללכת לישון לבד מאשר ליד מישהי שאין שם כלום. אני לא אוהב להיות רווק, אני רוצה לאהוב, זה הכי כיף בעולם. אני לא נהנה עכשיו מסטוצים, הסקס הכי טוב הוא עם מישהי שאתה אוהב. כשאתה במחסור - אתה רעב, אבל כשאתה מבין שזה בופה ורק תיגש ותיקח, אז אני אקח רק את מה שאני רוצה".

דניס רוסקוב (צילום: שלומי יוסף)
דניס רוסקוב (צילום: שלומי יוסף)


אתה מרגיש בדידות עכשיו?
“לפעמים כן. אני מוקף בחברים, ואין רגע דל. אני כל הזמן בקריירה, בודק איך אני עושה עוד כסף, ובאימונים. הייתי בקייב ובקרוב אני טס לאיסלנד, אבל מדי פעם כשאני הולך לישון, אז כן, אני מרגיש בדידות. אבל אני עובד על זה, הכל בסדר".

מה למדת מהזוגיות עם הדר?
“האינטואיציה הראשונית של שנינו הייתה שאנחנו לא מתאימים. היא גם אמרה: ‘דייט ראשון לא היינו מחזיקים’. לא היינו מעבירים שנתיים שבהן היה לנו טוב אחד עם השני וכן התאמנו ברמה שזה כמעט הבשיל למה ששנינו רצינו - אם היינו קופצים על הקול הקטן הזה שאמר: ‘רגע, אולי אתה צריך משהו אחר’".

אתה מאמין בפורמט?
“יש לו אחוזי הצלחה ממש גבוהים. אם המטרה שלי היא להתחתן ולהקים משפחה, אז זה מקדם אותי לכיוון הנכון. אני הכי רומנטיקן מטומטם, אני לא מאמין בלא לנסות. הרווחנו חוויה מטורפת, הכרתי משפחה מדהימה, הכרנו כל אחד את עצמו בתוך הקשר הזה".

עוברת לך לפעמים המחשבה שאתה בררן מדי?
“אני לא יודע להגיד אם אני בררן מדי, אני מחפש הרגשה, ואולי ההרגשה הזאת היא משהו שהמצאתי ואני לא יכול להרגיש אותה. בצורה טבעית אנחנו מתאימים את עצמנו. אולי הזמן יעבור, הבדידות תגבר, המד יכווין את עצמו, ואני אתאים את עצמי. אני רוצה אישה וילדים, אבל מה אני יכול לעשות? הלכתי לטיפול, ולא היה שם משהו שהפיל אותי מהכיסא. הפסיכולוג אמר לי שזה לא שאני מצפה למשהו שאני לא יכול להשיג. אני מעדיף למות רווק מאשר להתפשר על עצמי, על ההרגשה הזאת".

דניס רוסקוב (צילום: שלומי יוסף)
דניס רוסקוב (צילום: שלומי יוסף)


מה צופן לך העתיד?
“אני במקום מאוד מעניין מבחינת העבודה. דברים מתחילים לקרות בכיוון הנכון. חשוב לי שלילדים שלי יהיה קצת יותר קל ממה שהיה לי".
“אין לי טעם"

רוסקוב עלה לארץ יחד עם אחותו, אמו ואביו כשהיה בן 6 בלבד. מיד עם עלייתם לארץ הוריו נפרדו, ואמו גידלה אותו ואת אחותו לבדה תוך קשיי פרנסה. הקשר בין דניס לאביו נותק, וכשחגג את יום הולדתו ה־20, אביו הלך לעולמו. אמו עזבה את הארץ ומתגוררת כיום במיאמי שבארצות הברית. “הייתה לי ילדות מורכבת", הוא אומר. “אני מאמין שהרבה ממי שאני היום, זה כי עברתי דברים מורכבים. אני לא רוצה להעניק לילדים שלי הכל בכפית של כסף כי זה לקחת מהם את כל השיעור. אני רוצה לדעת שלא יהיה חסר להם כלום, בשום צורה, שזאת לא תהיה דאגה. אמא שלי אף פעם לא נתנה את ההרגשה שחסר, אבל זה היה ברור. לאמא שלי היה חשוב שנחיה בבית טוב ושייראה כלפי חוץ שלא חסר, אבל לא באמת היה הרבה. היא נתנה הכל, את כל מה שהיה. היא עבדה בשלוש עבודות ופרפרה כדי שלא יחסר לנו כלום".

לאחרונה הוא כיכב בקליפ לשיר “עכשיו אתה פה" של הזמרת והיוצרת סבינה ברנד: “פנו אליי ואמרו לי שזה קליפ על אמהות, ובתור ‘הילד של אמא’ הלאומי, זרמתי על זה. תעשיית הדוגמנות לא מעניינת אותי, אני מכוער. אני יכול להיות שחקן קומי אדיר, תנו לי את החליפה של בוראט ואני עושה את זה אדיר. אני בא ממקום שבו כסף הוא לא מובן מאליו. אם אני יכול לעשות כסף ולעשות משהו שאני נהנה ממנו, אז אני אעשה אותו. אין שום קריירת משחק שאוכל לעשות בה את הסכומים שאני מרוויח בעבודה שלי. אין לי בעיה לשבת בפאנל ולדבר, תמיד יש לי משהו להגיד, אבל עולם האינסטגרם והתמונות? לא העליתי פוסט שלושה חודשים. סרטוני הטיקטוק עם הדר הם הרבה בגללה, אני לא יכול לעשות את זה לבד. זה היה קטע שלנו ביחד".

דניס רוסקוב (צילום: שלומי יוסף)
דניס רוסקוב (צילום: שלומי יוסף)


לכל מי שרוצה לנסות את מזלה, מה הטעם שלך?
“אני גאה להגיד שאין לי טעם. הן יכולות להגיע בכל צבע ובכל צורה. אם אני נמשך, אני נמשך. מבחינת אופי אני חייב שיהיה בה חום, רוך, רגישות ולב מאוד גדול. צריך גם התאמה מבחינת אינטליגנציה כדי שהיא תבין את חוש ההומור שלי ותצליח להצחיק אותי. אני צריך מישהי שיש לה עולם ומלואו, וביחד אנחנו מתגלגלים אחד ליד השני. זו צריכה להיות מישהי שיכולה להיות לבד ובוחרת להיות משהו יותר גדול עם מישהו. היא צריכה להיות שלמה, וביחד נטרוף את העולם".

צילום: שלומי יוסף
סטיילינג: איריס גלצר  איפור: בר דהן לירין שחף

לוק 1:
חולצה ומכנסיים: קסטרו
שרשרת indiana jewelry 
נעליים - call it spring

לוק 2:
ג'קט, חולצה ומכנסיים: קסטרו
שרשרת: indiana jewelry

דניס רוסקוב (צילום: שלומי יוסף)
דניס רוסקוב (צילום: שלומי יוסף)

דניס רוסקוב (צילום: שלומי יוסף)
דניס רוסקוב (צילום: שלומי יוסף)

דניס רוסקוב (צילום: שלומי יוסף)
דניס רוסקוב (צילום: שלומי יוסף)

דניס רוסקוב (צילום: שלומי יוסף)
דניס רוסקוב (צילום: שלומי יוסף)