עדי בוזגלו, הלא היא כוכבת "הבוזגלוס" ואשתו של השורד האחרון, אסי בוזגלו, שנמצאת בחודש שישי להריונה, חשפה אמש (רביעי) בפני עוקביה כי נדבקה בקורונה. היא כתבה: "שאלתם איפה נעלמתי, אז גם אותי תפסה הקורונה. אין חוש טעם ואין חוש ריח. נעבור את זה גם. אייר הכינה לי צוהריים רק בשביל לשבוע". 

"לא פשוט, חודש שישי, אבל זה מה יש. שלא יהיה יותר גרוע, בואו נגיד את זה ככה. קיבלתי את זה יחסית קל. מצוננת כמו שאתם שומעים, קצת הפוכה כמו שאתם רואים", הוסיפה בוזגלו. אם תהיתם בנוגע ליתר המשפחה, בוזגלו עדכנה כי "אסי והילדים תודה לאל יצאו שליליים. ל'שמחתי' הם היו חולים בעבר, לכן לא צריכים בידוד. רק אני בחדר בבידוד. הכל עובר בסוף, מזל שאני מחוסנת וקיבלתי את זה יחסית קל". 

עדי בוזגלו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עדי בוזגלו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוקביה של בוזגלו דאגו לשלום העובר והיא מיהרה לעדכן ולכתוב: "העובר בסדר, תודה לאל, וגם אני". עוד סיפרה עדי שגילתה כי היא חולה מצינון קל ובעקבותיו חשדה כי ייתכן ונדבקה והחליטה להיבדק. היא הוסיפה וכתבה כי לא יודעת היכן נדבקה וייתכן שזה קרה כשאסי לא הרגיש טוב והלכה איתו לבית החולים. כשנשאלה על הסיכון של להיות חולה בזמן הריון, ענתה: "אני לא יודעת מה מסוכן ומה לא. הכל ניסוי וטעייה. אף אחד לא יודע מה נכון ומה לא נכון, הכל חדש לנו. מה שבטוח זה שהקורונה פה ותישאר עוד הרבה זמן. נצטרך להתמודד איתה ולחיות איתה, אין דרך לברוח ממנה. עושים השתדלות לעשות מה שצריך כולל חיסונים, עטיית מסכה ולשמור על בידוד". רק בריאות!

עדי בוזגלו, אסי בוזגלו, רגב הוד, הלן הוד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עדי בוזגלו, אסי בוזגלו, רגב הוד, הלן הוד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)