מי שפספס את הפרק ששודר אמש (רביעי) ב"חתונה ממבט ראשון", נספר לכם כי קארין שניידרמן ואיתמר עמי חוו את הריב הסוער הראשון שלהם. הכל התחיל בחבר העוקצני של איתמר שהגיע להתארח ולהפר את השלווה. החבר צחק על הלבוש של קארין ואיתמר בצעד לא אצילי כל כך, אם תשאלו אותנו, הצטרף לבדיחה. 

קארין לקחה את הירידה המשותפת של שני הגברים הנאים בהומור, אלא שאז קיבלה הודעה מחברה טובה שאושפזה בבית החולים וצללה לפלאפון כדי להבין מה בדיוק קרה. איתמר והחבר המשיכו לצחוק על זה שאיתמר הכין את השקשוקה ולכן מן הראוי שהיא תנקה את הכלים, בלי לשים לב לדאגה שתקפה אותה באותו הרגע. הסיטואציה חסרת המודעות יצרה אש ביניהם וויום למחרת קארין החליטה לחשוף את ההודעה ואת הסיפור שעמד מאחוריה.

קארין ואיתמר, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
קארין ואיתמר, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

קארין שיתפה בסטורי שלה סרטון כשהיא מכינה שקשוקה וייתכן שזרקה עקיצה לאיתמר, כשכתבה: "הפעם לא פיקנטית", עם סמיילי קורץ, אחרי שהתלוננה בפניו שהשקשוקה שלו חריפה. קארין חשפה את ההודעה שקיבלה יחד עם תמונה של חברתה הטובה בבית חולים ובה נכתב: "מחר אהיה יותר חכמה, אבל יש סיכוי שאהיה בבית החולים עד הלידה". עוד הוסיפה קארין וכתבה: "בזמנו בגלל הקורונה לא התאפשרו ביקורים בבתי חולים, כל שהתאפשר זה חבר טלפוני. חברה שהייתה בשבוע 20 להריונה, אושפזה כי התאומים הפעלתניים החליטו שדי, נמאס להם בתנור והגיע הזמן לצאת. לא הבינו שזה קצת מוקדם מדיי". 

"אחרי שבועות של לחץ, חרדה וניסיונות עיקשים של הרופאים לעצור את השובבים - בסוף הם ניצחו. השובבים כמובן. הם נולדו במשקל של סטייק עסיסי - 700 גרם. מאז ועד היום הם גדלו, התחזקו ועדיין ממשיכים להיות שובבים. שובבים אבל מתוקים להחריד, ובריאים שזה הכי חשוב", עדכנה קארין בסיפור המלחיץ והמרגש. 

קארין שיינדרמן, איתמר עמי, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קארין שיינדרמן, איתמר עמי, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)