מעיין רובין כוכבת "חתונמי" קיבלה לא מעט ביקורות ברשתות החברתיות על האופן בו בחרה להתלבש בצילומי התוכנית וליד החתן ששודך לה, עומרי קראוס, שאמר ברגע של גילוי לב שהוא לא עדיין לא חש רגשות כלפיה. "איך הוא הוא יימשך אליה אם היא לובשת וואנזי?", תהו המבקרים.

רובין הידועה בדמותה ברשת כנועה פילטר הגיבה אמש (מוצ"ש) לכל המצקצקים וכתבה שאם הייתה משקיעה בלבוש הייתה חוטאת למטרה, וכך כתבה: "אחד הדברים המשמעותיים והחשובים עבורי בתהליך של 'חתונמי' זה שהוא לא דורש ממני לדגמן זוגיות פוטוגנית מהסוג בו אנחנו צופים בדרך כלל בסדרות, בסרטים ואפילו בריאלטי. הדבר הזה איפשר לי לבוא לתהליך הזה כעצמי על כל המשתמע מכך ולבחון מה אני עושה נכון ולא נכון במערכת יחסים".

עומרי ומעיין, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
עומרי ומעיין, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

"אם הייתי מתחילה לסדר את השיער, להתאפר בכל הזדמנות, להתאים את הפיג'מה לפני השינה או הבגדים לקפה של הבוקר רק כדי שהכל יראה מדהים כשהמצלמות נדלקות, הייתי חוטאת למטרה. לא כי זה לא בסדר, כי פשוט זו לא אני ביום יום, ואם לא אבוא כמו שאני לתהליך הזה אז בשביל מה נכנסתי אליו מלכתחילה. אני מקבלת באהבה את מנעד התגובות שאני זוכה להן לטוב ולרע, כשאתה חשוף על המסך יש לזה מחיר".

"תאמינו לי שאני הראשונה לראות ולבקר את עצמי עם כל פרק שעולה. אבל רציתי להדליק את האור על הוואנזי. 'ביום שהיא תחליף את התחפושת הזו למשהו סקסי יותר אולי יקרה משהו מעניין. אם הייתה משדרת יותר מיניות הוא היה עף עליה, לבוש תינוקי, א-מינית, ילדותית, למה לא תלבשי בייבידול, את מנסה לדחות אותו בכוח?'. לא מעט מהציטוטים הללו נכתבו בידי נשים והאמת שזה אפילו לא משנה אם הכותב הוא גבר או אישה, התוכן בעייתי כך או כך. האם אני צריכה ללבוש קומבינזון סקסי בבית בחורף כדי למשוך את בן זוגי? אתם לובשים תחרה לפני שאתם הולכים לישון, יכול להיות ומי מכם שמרגיש עם זה בנוח זה מושלם".

View this post on Instagram

A post shared by Maayan Rubin (@maayanrubin_)


"בטוח שזה היה מצטלם הרבה יותר טוב. הנקודה היא שלא באתי לתהליך הזה כדי להיות יפה על המסך, וזה לא אני. אני זה ללבוש וואנזי בחורף כי קר לי מאד וזה סופר נוח. חבל לי שב-2021 אישה בטלוויזיה צריכה להיות עטופה בבגדים סקסיים כדי להיחשב אישה ואם היא סוטה מהמסלול הפוטוגני היא ככל הנראה תקבל עליו ביקורת. אני חוגגת את הנשיות שלי בוואנזי או במעיל ובטרניניג, עם איפור ובלי איפור עם שיער פזור ועם גולגול על הראש זה מהמם ונשי בעיני".

חתונה ממבט ראשון, מעיין ועמרי (צילום: צילום מסך מתוך קשת 12)
חתונה ממבט ראשון, מעיין ועמרי (צילום: צילום מסך מתוך קשת 12)