פחות משבוע לפני הגמר הגדול טיטי איינאו הודחה מ"האח הגדול" ויצאה מהבית כמודחת התשיעית. יממה אחרי שיצאה אל זרועותיהם של בן זוגה, המשפחה והחברים ונפגשה עם הבסטי מהבית הסגור, ג'קו אייזנברג, איינאו שיתפה ברשתות החברתיות סיכום של החוויה שלה וכתבה: "ואוו איזו חוויה מטורפת עברתי, למען האמת אני עוד לא מעכלת שחזרתי לבית שלי למשפחה ולחברים שכל כך התגעגעתי אליהם. אני לא באמת יכולה לסכם את האח הגדול בפוסט אחד אבל היה לי חשוב לומר לכם שהייתי שם בכל הלב שלי".

עוד הוסיפה איינאו וכתבה: "לא חסכתי דבר מכם רציתי שתדעו מי אני באמת שתתחברו אליי כי אתם מכירים אותי בטוב שלי וגם ברע, והניצחון שלי הוא לא גמר או מקום ראשון אלא להיות שלמה עם עצמי והדרך שלי. אני רוצה להגיד תודה רבה על כל האהבה שאני מקבלת מכם, זה לא מובן מאליו בכלל, סופסוף אני מרגישה שאתם מקבלים אותי, אני רוצה להגיד תודה לכולם. לכל מי שנתן אהבה בלי סוף, אפילו בלי להכיר אותי אישית. אני כל כך אוהבת את האנשים פה, גם את התגובות הפחות טובות אני לוקחת באהבה, זה בסוף משחק".

טיטי איינאו (צילום: מיכה לובטון)
טיטי איינאו (צילום: מיכה לובטון)


גם מירי כהן הדיירת שבכתה הכי הרבה בתולדות ב"האח הגדול" והודחה שמינית מהבית כבר לפני שבוע, התבקשה לסכם את החוויה שלה בבית אך השיבה שיש לה המון מה לומר אבל היא מחכה לגמר הגדול, וכתבה: "יש לי המון דברים ונושאים שאני ממש רוצה להתייחס אליהם ולשתף אתכם אך מתוך כבוד והגינות כלפי המתמודדים והפורמט אני בוחרת לדחות את סיכום החוויה עד לאחר תוכנית הגמר. בשלב זה אני כן יכולה לומר שזו הייתה חוויה מאד מאד מורכבת ולא פשוטה ואין מאושרת ממני לחזור הביתה למשפחה שלי, לחברים שלי ולכם הקהל המדהים. מתחייבת ומבטיחה שממש בקרוב אספר, אתייחס ואשתף בכל מה שחוויתי ויש לי כל כך הרבה מה לומר". 

מירי כהן פוגשת את הבת אלין (צילום: צילום מסך רשת 13)
מירי כהן פוגשת את הבת אלין (צילום: צילום מסך רשת 13)