האם אחרי שנה נוראית של אינספור פרידות, השנה הקרבה תסתמן כשנת קאמבקים מרגשים? אחרי האיחוד המפתיע של ג'ניפר לופז ובן אפלק ושמועות על רומן בין ג'ניפר אניסטון ודיוויד שווימר, כעת הראפר קניה ווסט מתעקש לעדכן שהוא ואם ארבעת ילדיו, קים קרדשיאן, חזרו האחד לשנייה לאחר שהתגרשו בעקבות משבר ארוך שהחריף עם הקורונה. 

קניה ווסט מספר לחברים בעסקי המוזיקה שהוא וקים קרדשיאן שוב יחד - אבל אף אחד לא מאמין שזה נכון, על פי מקורות רבים, כך דווח במגזין PAGE SIX. הזוג הצית שמועות על פיוס לאחר שקרדשיאן נצפתה כשהיא אוחזת בידו של ווסט ועוזבת את מסיבת ההאזנה שלו "דונדה" בשיקגו ביום חמישי האחרון.

לפני שאתם פותחים שמפנייה, בכירים בתעשיית המוזיקה טוענים כי לווסט שיש לו ריב ארוך שנים עם הראפר דרייק ופרסם לפני כשבוע את כתובתו ומחק לאחר מספר דקות, יש את הרצון לעקוף אותו במכירות לקראת צאתם של האלבומים שלהם במקביל. "הסיפור האמיתי הוא שקניה רוצה לנצח את דרייק בשיאי המכירות, והוא מציג מופע גדול של אמנות פרפורמנס כדי למשוך את כל תשומת הלב התקשורתית", אמר אחד ממקורביו.

הגורם הוסיף על יחסיו עם קים: "הם לא דיברו חודשים אחרי שהיא הגישה בקשה לגירושין, אבל הם החלו לדבר שוב מוקדם יותר הקיץ למען ילדיהם. קים אדם נחמד - למרות שהיא וקניה לא חזרו להיות יחד - היא שמחה לתמוך ביצירתו ובאמנותו, היא רוצה איתו מערכת יחסים טובה למען ילדיהם".

קים קרדשיאן, קניה ווסט (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קים קרדשיאן, קניה ווסט (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מקור אחר אמר ל-page six: "קניה ביקש מקים להיות חלק מהמופע שלו באמנות הפרפורמנס, והיא שמחה לעזור לו להשיג את החזון היצירתי שלו ותמיד תתמוך בו כאמן. נישואים הם דבר מסובך, במיוחד אלה הכוללים ארבעה ילדים קטנים. לקים ולקניה יש אהבה אמיתית זה לזה והיסטוריה עמוקה יחד".

קים קרדשיאן, קניה ווסט (צילום: רויטרס)
קים קרדשיאן, קניה ווסט (צילום: רויטרס)