בזמן ששרית פולק שרדה אמש (מוצ"ש) את ההדחה מול הדיירת הבולטת אור שפיץ, והגיעה לרביעיית הגמר עם אורן חזן, עומר ברזני ותמיר ורדי, היא לא יודעת שבחוץ הרשת גועשת נגדה. הצופים האדוקים של "האח הגדול" זועמים ולא מבינים איך גברה על אור שפיץ ותוהים איך פולק שכמעט ולא קיבלה זמן מסך כל העונה וכשקיבלה לא בלטה, הגיעה לגמר הגדול ושרדה הדחות ודיירים גדולים ובולטים העונה.

הסיבה כך טוענים, הקידומים של בעלה סטטיק וחברו הטוב עומר אדם שקדמו הצבעות לפולק ברשתות החברתיות שלהם. הצופים הזועמים חושבים שפולק נמצאת בגמר רק בזכות בעלה הטרי והמפורסם סטטיק, יש הטוענים שבזכות הקשרים שלו היא הגיעה לגמר הגדול: "שרית האדם הכי משעמם לאורך כל העונה, איזו הפקה שקרנית".

עוד נכתב: "סטטיק מאחורי הקלעים קידם אותה, משחק מלוכלך", "ללא הוא הייתה מודחת ראשונה, כשתצא תתבייש להוציא את הפרצוף, שלא בזכות בחסד". עוד נכתב ברשת: "הכל קומבינה, מכור מראש, רק בגלל שהיא אשתו, דיירת מיותרת ולא מעניינת" ועוד שלל תגובות נזעמות בעמודי מעריצי האח הגדול.   את רביעיית הגמר של "האח הגדול" הציגו דפי המעריצים עם רשימת גמר של ארבעה דיירים ממין זכר, חזן, ברזני, ורדי וסטטיק. כי מי שהצביע לשרית הצביע לה כביכול, רק בגלל בעלה המפורסם. 

האח הגדול (צילום: צילום מסך פייסבוק)
האח הגדול (צילום: צילום מסך פייסבוק)