לפני חודש הביצה רעדה בעקבות חשיפת הפרשה המטלטלת של סוכן הדוגמניות הנודע שי אביטל שהטריד לכאורה דוגמניות רבות. מאז נפתחה חקירה במשטרה כש-20 דוגמניות שונות הגישו תלונה נגד סוכן הנודע. 

הדוגמניות המובילות שייצג אביטל כמו נטע אלחמיטסר, קורל סימנוביץ, בר זומר, אסתי גינזבורג וטיילור מלכוב עזבו את הסוכנות לאור הפרסומים. 

נטע אלחמיסטר, שי אביטל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נטע אלחמיסטר, שי אביטל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אביטל מצידו, שמר על שתיקה, עזב את ישראל לטורקיה עד להודעה חדשה ועורך הדין מטעמו ששי גז הגיב בשמו על הפרסומים והאשמות החמורות נגדו כשקו ההגנה נותר אחיד, מכחיש את כל הטענות נגדו. בשבועיים האחרונים, נרשמו ירידה בפרסומים השונים אודות הפרשה שטילטלה את התעשייה כולה, והתפרסמה תגובה ראשונה של אביטל לפרשה כשהקלטת שיחה אישית שלו עם קולגה בארץ הועברה לגופי התקשורת. 

אבל אמש (מוצ"ש) עשה אביטל צעד חדש על מנת להגן על עצמו. סוכן הדוגמניות החשוד בהטרדות המיניות, הצטרף הלילה לאפליקציית הטלגרם, המאפשרת שיחות סודיות וצ'אטים סודיים שאינם ניתנות להעברה כמו כן עם מנגנון השמדה עצמית של כל התכתובות. מה שיאפשר לאביטל לנהל שיחות עם מקורבים בישראל אודות הפרשה, מבלי לחשוש שהשיחות יודלפו לתקשורת כפי שאירע בשיחה האחרונה שלו.    

נטע אלחמיסטר, שי אביטל, בר זומר (צילום: אור גפן, יח''צ)
נטע אלחמיסטר, שי אביטל, בר זומר (צילום: אור גפן, יח''צ)