סרטון קשה לצפייה שהופץ ברשתות החברתיות בו נראה מעצב השמלות הנודע עובד כהן, רודה ותוקף את המנקה שלו ממוצא אריתראי הצליח להרתיח לא מעט אנשים, ביניהם גם את טהוניה רובל ותקוה גדעון שלא חוששות לצאת נגד גזענות ולעמוד בראש המחאה האתיופית.

זוכות "האח הגדול", כל אחת מהן בנפרד, הגיבה לסרטון בזעם גדול. תקוה גדעון כתבה: "אני לא באמת יכולה להעביר לכם בכתב את רמת העצבים שעברה בי כשצפיתי בסצנה הדוחה הזאת. התנהגות כזו גזענית ובהמתית לא ראיתי הרבה זמן. להרים יד על אישה ועוד בהריון. להשפיל אותה בפני רבים ולדבר אליה בגזענות כזאת מכוערת".

"מי אתה חושב שאתה מר עובד כהן?", המשיכה תקוה. "בנוסף לכל ההשפלה הזאת אתה גם בוחר לא לקחת אחריות, לא להתנצל ולמסור בתגובה 'יש לה רגשי כי היא לא לבנה'. אתה אדם גזען ונאלח. ואין לך מקום בחברה שלנו. אני מצפה מכל האנשים שנאבקים נגד אלימות כלפי נשים לגנות את זה, ואל תשתקו אם היא כהה. הלוואי וזה לא יעבור לסדר היום". גם טהוניה רובל, זוכת העונה החמישית של "האח הגדול" לא יכלה לשמור על שתיקה ושיתפה עם העוקבים את כעסה: "מזעזע, מבחיל ודוחה. לא להאמין שאנחנו בשנת 2021, זה עוד קיים. פשוט איכס".

טהוניה רובל (צילום: ארן חן צלמים)
טהוניה רובל (צילום: ארן חן צלמים)