המאץ' של סתיו שפיר
עזבו אתכם מ"בית הנייר" ומ"היט אנד ראן", זוהי הטלנובלה המנצחת של השנה. מיד עם הופעת השלכת ופרוץ הסתיו, עונת העצב והבדידות, שוטט אחד מהמקורות של המדור בטינדר והופתע לגלות שם מועמדת מצודדת במיוחד: “ג'ינג'ית חמודה, ח"כית לשעבר". היה ברור שעם רזומה כזה לא תהיה בעיה לסתיו שפיר למצוא זיווג הגון, ואכן, ממש לא מזמן קראתם פה שהתפילות נענו ומנהיגת מחאת 2011 יכולה בהחלט לקפל את האוהל: היא נמצאת בזוגיות עם ע', 36, בנו של המיליארדר איתן סטיבה, טייס הקרב לשעבר שצפוי להיות הישראלי השני בחלל. כשליאורה פנתה לשפיר כמקובל לקבלת תגובה, האחרונה העדיפה לפרסם בעצמה את החדשה המרעישה. כמה מפתיע מצדה.

המבקרת של אהובה אלפרון
משפחת אלפרון, בראשות אמא אהובה, סיימה את השנה בקינוח מתוק במיוחד. האמא פתחה בקריירה של גורו לענייני מתכוני עוגות, בעוד הבת, קים אלפרון, התחתנה ב־30 בינואר. מדובר בבת הגדולה במשפחה, שנולדה אחרי שני הבנים. בת נוספת של המשפחה המפורסמת, התגייסה החודש לצה"ל.
מי שניסתה משום מה להפר את האידיליה אך עמדה במהירות על טעותה, הייתה איזו חובבת עוגות אלמונית (השם נצור במערכת מטעמי ביטחון שדה), שהסתערה בפייסבוק במילים קשות על אחד ממתכוני העוגות של אלפרון בלי להבין עם מי היא מסתבכת. היא כתבה בין השאר: “העוגה נראית ממש כמו הפרצוף שלך". אלפרון דווקא הגיבה בספורטיביות: “אני אוהבת אותך, גם אם את עדיין חושבת שאני או הפרצוף שלי דוחה". “המבקרת" הבינה מהר מאוד את הטעות הקריטית וכתבה: “מבקשת סליחה יקרה, את מקסימה. סליחה ומחילה מכבודך, אישה יקרה".

השקה מהכרם עד קיסריה, אהובה אלפרון (צילום: אביב חופי)
השקה מהכרם עד קיסריה, אהובה אלפרון (צילום: אביב חופי)