השנה גם קראתם כאן על הרומן הסודי בין המיליארדר בעל אוסף האומנות הנדיר ומבעלי כלמוביל, יואב חרל"פ, לבין דנה שבס, הפרודה של. אחר כך גם קראתם בעמודים אלה ממש כי השניים נפרדו וחרל"פ מצדו עשה קאמבק לחברתו האוסטרלית, אושן. מהצד השני, האקסית של יואב חרל"פ, דגנית כהן חרל"פ, מתחזקת את הזוגיות עם הסטארטאפיסט גל פרידמן, לא השייט המעוטר אלא יו״ר חברת הסטארט־אפ הישראלית אקווריוס אנג'ינס (Aquarius Engines), החברה שחתמה לאחרונה עם נוקיה העולמית על עסקת ענק של 250 מיליון יורו. והיו עוד פרידות באלפיון. המיליארדר איל וולדמן, מלאנוקס, ובת זוגו, ז'אן, הצעירה ממנו ב־27 שנה, שמתאהבים ונפרדים חליפות, שוב נפרדו ושוב חזרו. ז'אן התנחמה לרגע בשכירת דירת גן מפוארת בשכונת בבלי בתל אביב. העלות, עוד לפני ההנחה, 18 אלף שקל. לזמן קצר היא גם חבקה את השכן שלה מהקומה מעליה בבנייני בלו, דגם צעיר יותר, גבי לביא, 47.
ועוד באלפיון: מזל טוב לליאוניד נבזלין, 61, על הולדת בתו רות, מבת זוגו טטיאנה גרינברג, 42. ראשונה שלה, שישית שלו, ולא פחות חשוב, אחות קטנה לאירנה נבזלין, 42, אשתו של שר הבריאות לשעבר, יולי אדלשטיין.

ליאוניד נבזלין (צילום: אוראל כהן, פלאש 90)
ליאוניד נבזלין (צילום: אוראל כהן, פלאש 90)

הקורונה של שלמה שרף
את שנת תשפ"א פתח המאמן הלאומי לשעבר והפרשן בהווה, שלמה שרף, ברגל שמאל, אם כי ליאורה חובבת ההתעמלות האומנותית והכדורגל, יודעת שרגל שמאל טובה היא לפעמים יתרון גדול. שרף סעד עם אחד־עשר נכדיו וילדיו, וכולם התבשרו אחר כך שהם חיוביים לקורונה. זה גם מנע משרף להשתתף בהפגנה הגדולה נגד הקמת מחסני המטרו ליד חצרו במושב גן חיים. “שכל החוכמולוגים יידעו שהנושא הזה לא יעבור בקלות, גם אם נצטרך לשכב על הכבישים", הוא אמר אז. “איפה כל הירוקים? הגיע הזמן לעשות מלחמה בחירוף נפש ולא לתת להם להקים את זה". מאז שרף החלים לחלוטין, וליאורה כבר לא יכולה להמתין לשמוע אותו מככב באולפני ערוץ הספורט.

שלמה שרף (צילום: נאור רהב)
שלמה שרף (צילום: נאור רהב)