הזמר לירן דנינו הוציא EP חדש שכולל ארבעה שירים ולכבוד הפרויקט החדש הוא עלה לשידור בתוכניתה של איריס קול ב-103FM וסיפר עליו, על הזוגיות עם טיילור מלכוב, ההתחזקות בדת והצעד הבא לקראת אבהות. 

"הזוגיות שלי היא מאוד מיוחדת, היא הפתיעה אותי בטירוף", אמר דנינו. "כשהכרתי את טיילור, ילדה בת 18, הכרתי אותה כבן אדם אל בן אדם. פתאום אתה מכיר בן אדם בוגר, אינטליגנטי, מפתיע בטירוף. מבחינתי היא הפתעת השנה. הכרתי אותה במסיבה בתקופה שאני קצת התחזקתי".

לירן דנינו, טיילור מלכוב (צילום: אור גפן)
לירן דנינו, טיילור מלכוב (צילום: אור גפן)

מה זה התחזקתי?
"התחלתי להכיר קצת יותר את לירן, לקבל כלים לחיים, להתבונן על החיים אחרת. אני אותו לירן עם הרבה יותר משמעות לדברים מסוימים. אני שומר שבת כמעט שנתיים. טיילור נכנסה יחד איתי קפיצת ראש לזה. בהתחלה ידעתי שזה בגללי אבל היא מאוד נהנתה מזה. יש לנו בשבת אחד את השנייה. אנחנו חווים אחד את השנייה ממש. יש שקט, אי אפשר להסביר בכמה מילים. בהתחלה כשנכנסתי לזה זה היה לשנות שגרה, להכיר משהו חדש, בהתחלה זה לא תמיד הכי נוח". 

הרבה אנשים אומרים 'טוב הוא היה במשבר וחיפש תשובה', זו הסיבה?
"תמיד הייתה לי זיקה, תמיד הרגשתי שהקדוש ברוך הוא חי וקיים, פשוט לא נתתי לזה מקום. המשפחה שלי לא שמרה שבת אבל היינו עושים קידוש. התחלתי לחקור, לקרוא ולהבין את הארכיון של העם שלנו. יש דברים מדהימים ללמוד, צריך לדעת להסתכל על מה שבאמת כתוב שם. הדברים מאוד חיוביים".

לירן דנינו, טיילור מלכוב (צילום: אור גפן)
לירן דנינו, טיילור מלכוב (צילום: אור גפן)

ככל שאתה מתעמק החוקים הופכים לנוקשים. היה לך דואט עם נועה קירל, היום אתה תקליט שיר עם אישה?
"היו לי חיים עם הרבה אפשרויות, מה שתרצה קיים. רציתי לצמצם, להתמרכז, להיות מפוקס, לדעת על מה להשקיע ולא לבזבז את האנרגיה. הייתי מתייעץ והולך לרב, גם עשיתי כמה שבתות בישיבות. בהתחלה שהציעו לי את זה פחדתי להישאב, אבל אני חושב שאדם מספיק חכם כדי לדעת מה נכון ומה האמת".

אתה חושב שיהיה רגע שטיילור תגיד 'זה כבר פחות מתאים לי'?
"אני חושב שלטיילור יש את זכות הבחירה לעשות מה שהיא רוצה. מעבר לזה, אני חושב שאני עושה דברים בטוב טעם, בקצב שלי. החיים כל הזמן משתנים, אני לא יכול לדעת מה יהיה מחר. טוב לנו ואנחנו נהנים, זה אותנטי. אתה הופך להיות יותר טוב לכולם, כולם יותר טובים אליך ואתה יותר טוב לעצמך. זו חוכמת חיים, הגמרא זו החוכמה של פעם, זה ההיסטוריה של העם שלך. זה מיוחד, לא לכל עם יש את זה".

טיילור מלכוב, לירן דנינו (צילום: משה מירון)
טיילור מלכוב, לירן דנינו (צילום: משה מירון)

יש לך מחשבות על חתונה וילדים?
"אלה החיים האמיתיים, הדבר האמיתי זה ילדים ומשפחה. אני מאוד רוצה את זה, אני עדיין לא יודע מה קורה בדיוק. זה מאוד מוקדם להגיד את זה, הכוונות הם לשם. טיילור עכשיו בצבא".

יש מלא קונפליקטים. היא בגיל צעיר מאוד.
"שום דבר לא פשוט, אני לא יודעת לאן דברים ילכו אבל מרגיש לי מאוד טוב".

טיילור מלכוב, לירן דנינו (צילום: אור גפן)
טיילור מלכוב, לירן דנינו (צילום: אור גפן)