שלא כדרך הטבע. במשך שנתיים הצליח חיים הורביץ, בנו של מנכ"ל טבע לשעבר, אלי הורביץ ז"ל, והיורש של אימפריית התרופות, להסתיר את העובדה שקצת אחרי שנפרד והתגרש מרעייתו התאילנדית, נעמי נאם, הוא התחתן מתחת לרדאר עם נטלי בת ה־44. וממש באוקטובר הקרוב, אחרי שיבלו ביחד את חגי תשרי, הם אמורים לציין שנתיים לאיחוד החשאי - לא לפני שעברו חקירה צולבת של ליאורה, שפינקה את קוראיה הנאמנים בתמונה של הזוג המאושר. הורביץ: “לא הסתרנו בכלל. פשוט קצת אחרי התחילה הקורונה".
הורביץ, לפחות טבע תביא איזו תרופה למגיפה?
"כמובן שהיה קל יותר לשנינו לעבור את השנה הקשה הזו ביחד. כולנו למדנו כמה חשובה המשפחה הבסיסית בזמנים שכאלו. לגבי טבע, אני חושב שהיא לא בתחום הזה, אבל תהיינה מספר חברות אחרות עם תרופות שיתמודדו מצוין עם המגיפה".u

 ההיי האחרון של צבי שיסל
אחד מאלילי נעוריה של ליאורה, צבי שיסל האגדי ז"ל שנפטר לאחרונה, מכוכבי חבורת לול המפורסמת שכללה גם את אריק איינשטיין ז"ל וכבוד הרב אורי זוהר, ייבדל לחיים ארוכים וקדושים, פרסם קנאביס רפואי בתשדירי הרדיו של חברת עץ הדעת השייכת לבנו. הבן, דוד שיסל, סיפר אז: “עץ הדעת לא מוכרת קנאביס רפואי, היא חברה שמלווה מטופלים בתהליך רפואי ובירוקרטי להוציא רישיון רפואי. אני הסמנכ"ל של חברת האם, שנקראת קאנטק. אבא לא מעשן. זה טיפות והוא אחד המטופלים בישראל. הוא בן אדם מבוגר, בן שבעים פלוס שרוצה לישון טוב בלילה, שרוצה שלא יכאב לו ולא רוצה לקחת כימיקלים. הקנאביס הרפואי והשמן המבוקר עושה לו טוב. כשהיה צעיר וישב עם חברים, אני מניח שכשהם רצו להתמסטל, זה היה פחות מגניב לשים טיפה על הלשון ויותר כיף לעשן".
דוד שיסל, תנחומיי. זה הקל עליו בימיו האחרונים?
"כמובן. זה עזר לו והקל עליו לכל אורך הדרך".

צבי שיסל (צילום: סיון פרג')
צבי שיסל (צילום: סיון פרג')