עדן חסון
"אשת השנה שלי היא עדן בן זקן. הייתה לה שנה טובה מאוד, היא הביאה כמה שירים מאוד יפים בעיניי. יש את "מועבט" ואת "ברחובות של תל אביב" שאני מאוד אוהב. אז עדנה, בהצלחה". 

מארינה מקסימיליאן
"לכבוד ראש השנה אני רוצה לספר לכם שאשת השנה שלי היא ירדן ג'רבי. שמעתי אותה אומרת דבר נורא יפה בראיון ששאלו אותה: 'מה את הולכת לעשות עכשיו?'. היא ענתה: 'התכוננתי לרגע הזה כל החיים שלי ומעכשיו ברור לי שמה שאני אבחר לעשות, אני אתן את כל כולי ואהיה הכי טובה בו'. אני מאחלת לנו שתמיד נזכור שמשמעת וחריצות הן מהתכונות הכי יפות שיש וכשאנחנו עומדים לצד עצמנו ונותנים את כל כולנו בכל דבר, אנחנו נגיע לתוצאות הכי טובות. זה נותן כל כך הרבה סיפוק, נחת, גאווה ושקט בחיים. מאחלת לכם להגשים את כל החלומות שלכם". 

ירדן ג'רבי (צילום: AFP)
ירדן ג'רבי (צילום: AFP)

איתי לוי
"מרים פרץ היא האישה הכי מדהימה שראיתי בחיים שלי. עוצמתית, חזקה, אמיתית, כנה, גיבורה לאומית".

מאיה ורטהיימר
"איש השנה שלי הוא אבא שלי. אבא ואמא שלי עם אנשי השנה שלי בכל שנה, אני אוהבת אותם הכי בעולם. כשאתה נהיה הורה, אז אתה פתאום לומד להעריך את ההורים שלך הרבה יותר. אנחנו חמישה אחים, פתאום מבינים כמה מאמץ לא נורמלי נעשה. אני חושבת 'איך הבאתם אותנו לגיל 18 נורמליים ובחיים'. איך עושים את זה? אתה לומד להעריך ולהעריץ אותם. זו הייתה שנה מאוד מורכבת, בטח לציבור המבוגר ואני רואה אותם צולחים את זה. גם בזוגיות. הם מלמדים אותי המון דברים, הם עשו המון ויתורים זה למען זו ואני מסתכלת עליהם בהערצה". 

צופית גרנט
"איש השנה שלי הוא גידי דר יוצר הסרט הנפלא 'אגדת חורבן'. הוא אמיץ, מוכשר והולך עד הסוף. כשראיתי את הסרט פעם ראשונה (מאז ראיתי עוד כמה פעמים) הוא נשמע כמו נבואת הזעם שבאה להזכיר לנו שחורבן הבית שקרה פעמיים לעם היהודי יכול להתרחש כאן ועכשיו בימים טרופים אלו, זה היה בזמן הבחירות, באוויר שלט הכאוס, הרשתות געשו באלימות והשיח היה מבעית, 'אגדת חורבן' זה סרט חובה. מעבר לזה זו אומנות אמיצה ופורצת דרך. הסרט מורכב מאלף חמש מאות ציורים ותנועת מצלמה שמכניסה אותך פנימה לחוויה עוצרת נשימה, מלווה במוסיקה נפלאה שחודרת לנשמה".

צופית גרנט, שולי רנד (צילום: דנה קופל)
צופית גרנט, שולי רנד (צילום: דנה קופל)

ליאל אלי
"איש השנה שלי הוא רן דנקר. השיר שלו "בית משוגעים" עשה לי את השנה. אני שרופה עליו, מטורפת עליו, אז רן דנקר". 

מעיין אדם
"אשת השנה שלי היא יונה אדם, אמא שלי. זו הייתה שנה מאוד קשה לכולם ואמא שלי עמוד השדרה שלי. אם אני טיפה הולכת לאיבוד, היא מיישרת אותי". 

סטטיק
"איש השנה שלי הוא ג'ורדי. אני אישית ראיתי אותו עובד על כל כך הרבה פרויקטים ונותן את המקסימום תוך כדי הקרבה אישית. ראוי להערכה והערצה בעיניי". 

בן אל, סטטיק, ג'ורדי (צילום: אינסטגרם)
בן אל, סטטיק, ג'ורדי (צילום: אינסטגרם)

בן אל תבורי
"איש השנה שלי הוא הבן שלי – תו פרינס. תו הוא איש קטן בעיניי. איש חשוב מאד כמו שאומרים, לפחות בחיים האישיים שלי. מאז שתו נולד הוא שינה בי המון. הפך אותי לאדם אחר, לאישיות אחרת".

נוי והדר
"שירה איסקוב. אין אחד שלא יגיד שהיא לא אשת השנה, אנחנו מצדיעות לה". 

שירה איסקוב (צילום: רפי דלויה)
שירה איסקוב (צילום: רפי דלויה)

לירן כוהנר
"בא לי להיות קיטשית ולהגיד בעלי, גיא גיאור. הוא תמיד איש השנה שלי אבל עם שתי בנות, הוא מכיל אותי ומתפקד כאבא אז גיא גיאור".

פאולה רוזנברג 
"אשת השנה שלי היא מורן סמואל שזכתה במדליה באולימפיאדה הפאראלימפית. יצא לי לשמחתי לראיין אותה גם בטלוויזיה וגם ברדיו והיא פשוט אישה משכמה ומעלה. מורן מגיע לך, ראויה". 

מורן סמואל (צילום: אביטל ולץ)
מורן סמואל (צילום: אביטל ולץ)