כוכבת הריאליטי "חתונה ממבט ראשון", עינת בן משה, שהתחתנה עם לירון פז בשידוך האחרון בעונה הנוכחית, סיכמה את השנה וייתכן שרמזה על הקשר עם המשודך לה. אין ספק שעינת ולירון הם אחד מהזוגות המתוקים שהפקת "חתונמי" סידרו לנו השנה ונכון לכתיבת שורות אלה נראה שהם מסתדרים מצוין עם ירח דבש רומנטי בצפון הארץ, אבל ב"חתונמי" הכל יכול להתהפך ברגע.

בן משה, שכפי שקראתם ב-TMI מיוחסת למשפחת אירני כשאחותה יפעת אירני נשואה לבעלים של "פקטורי 54" רוני אירני, סיכמה את השנה החולפת באינסטגרם ולצד תמונות שלה על גג בתל אביב, כתבה: "רגע לפני שהשנה החדשה מתחילה, הגיע הזמן להודות על כל מה שהיה בשנה שמסתיימת. על ההזדמנויות המדהימות שקיבלתי, על הרגעים המאתגרים שחיזקו אותי, על החוויות הקסומות שהטעינו אותי באנרגיה, על כל השיעורים שלמדתי, על ההתנסויות הבלתי פוסקות שאפשרו לי לבחון את דרכי ללא הפסקה, על האנשים שליוו את דרכי, אלו שמלווים כבר שנים ואלו שנכנסו אל חיי השנה. וגם על אלו שיצאו ושחררו אותי מחיים שלא מאפשרים לי לפרוח".

לירון פז, עינת בן משה (צילום: פרטי)
לירון פז, עינת בן משה (צילום: פרטי)

עוד הוסיפה בן משה וכתבה: "זאת הייתה שנה לא פשוטה. לא פשוטה בכלל. לפעמים הרגשתי שאין אדמה יציבה לשים עליה אפילו רגל אחת. אבל בהסתכלות לאחור היא הייתה כל מה שהייתי צריכה בשביל לצמוח. להשתחרר מדפוסים ישנים ולמצוא את עצמי. יש תחושה של טעם לוואי מר עם סיום השנה הזאת.

"ההרגשה שאנחנו לא באמת בסדר אבל ממשיכים לתפקד. תקופת החגים היא זמן טוב להתכנס ולהחלים. לפתוח את הפצעים. לבקש סליחות ולהתחיל את השנה החדשה עם אופטימיות זהירה שנוכל גם לעשות טוב. שנוכל להרים אחד את השני, שנמצא את הטוב, שננסה לעזור אחד לשני, שנלמד ונתפתח, שנהנה מחברת האנשים סביבנו, שנאכל ונשתה ונצחק ונבכה והעיקר שנהיה בריאים. שנה טובה".

לירון פז, עינת בן משה (צילום: פרטי)
לירון פז, עינת בן משה (צילום: פרטי)