עכשיו למשהו עם ארומה בינלאומית: הסיפור על כלתו החדשה של השחקן עטור התהילה, דסטין הופמן ("הבוגר", "קאובוי של חצות" ועוד ועוד). ג'ק, הבן של הופמן, שחקן קולנוע מפורסם בזכות עצמו ובנו של הופמן מאשתו השנייה, אשת העסקים האמריקאית־יהודייה ליסה גטסגן, הציע נישואים לחברה הישראלית שלו, עמית דישון, והקהילה הישראלית בטנפליי, ניו ג'רזי, יוצאה מגדרה.

תקציר סיפור האהבה הלוהט: דישון, האקסית של שון סימנוביץ', האח של קורל (אשתו של כוכב ברצלונה סרג'י רוברטו), פגשה את הופמן ג'וניור במהלך לימודיה בניו יורק, ובחודש שעבר הוא כרע ברך הוליוודית והציע לה נישואים. כמובן שהיא הסכימה. אפילו הגיסה המיועדת לשעבר, הדוגמנית קורל סימנוביץ', בירכה אותה בפייסבוק.

קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו (צילום: דיויד הלן)
קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו (צילום: דיויד הלן)


הנמסיס של שרה נתניהו

אשת ראש הממשלה לשעבר, שרה נתניהו, נראתה לאחרונה בגזרה משודרגת כשהיא יושבת בבית הקפה הברנז'אי "הקנטינה" בשדרות רוטשילד בתל אביב יחד עם משה אדרי, מבעלי הסינמה סיטי, שכצפוי גם שילם את החשבון. אבל זה היה רק הרקע לאייטם, כי באותם רגעים ממש ישב במרפסת של המסעדה הנמסיס הגדול, רוני מאנה, כאשר השניים מתייחסים זה לזו וזו לזה כמו אל אוויר צלול כיין שהוגש אל השולחנות. מאנה הגיב לליאורה שהוא בכלל לא חשב על סולחה. "מה פתאום? היא ראתה אותי בדרך לשירותים, ולכן העדפתי לשבת בחוץ. אני מעדיף שהיא תהיה כל הזמן ב'קנטינה', מאשר שהיא תחזור לבלפור".

שרה נתניהו (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
שרה נתניהו (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)