קורין גדעון עוררה השנה סערת ענק כשפתחה חלון לתנאים הקשים ששררו, לטענתה, במחלקת היולדות בבית החולים ליס בתל אביב. זה קרה כשילדה את הבת הראשונה שלה ושל בעלה חילי סורוצקין, שהוא בן למשפחה חרדית. לליאורה נודע שהחוזה שלה בקשת, שם זכתה לתהילת עולמים לפני כשש שנים בהנחיית "האח הגדול" יחד עם ארז טל, עומד לפוג ולא בטוח שיחדשו אותו.

עם בית החולים אומנם הושגה לבסוף הסולחה המיוחלת, אבל מתברר שדווקא במשפחה הקרובה, היחסים קרים מאוד גם ללא רוחות פרצים מהחלון. מתברר שהסבתא של גדעון, אידה קדוש, לא ממש בקשר עם אמה, ורדה גדעון.

קורין גדעון, חילי סורוצקין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קורין גדעון, חילי סורוצקין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אידה קדוש אישרה: "זה קורה במשפחות הכי טובות. אין לי שום עניין לעשות מזה סיפור. לא ראיתי את קורין הרבה זמן, גם כשהיחסים היו טובים. זה נגמר כי לא היו יחסים. בעלי היה ראש עיריית צפת, ואני הייתי מפקחת בכל המחוז. עשינו הרבה דברים שאפשר להשוויץ בהם, אבל אני לא משוויצה בהם. עשיתי מה שעשיתי, כי זה מה שחשבתי שאני צריכה לעשות".

ורדה גדעון, האמא של, הגיבה: "אני מאוד מכבדת את אמא שלי, היא באחרית ימיה, ואני מאוד אוהבת אותה ולא רוצה ששום דבר יפגע בה. היא מאוד יקרה לי. היא אמא שלי לעולמים, ואני אוהבת ודואגת לה״.

קורין גדעון העדיפה לא להגיב.

קורין גדעון, ורדה גדעון (צילום: שוקה כהן)
קורין גדעון, ורדה גדעון (צילום: שוקה כהן)

התינוקת החדשה של רוטבליט

ליאורה אוהבת את אלו שאומרים שלעולם לא מאוחר לרוק'נרול: אז הנה, המשורר והפזמונאי, יענקל'ה רוטבליט (״שיר לשלום״ ועוד אין ספור נכסי צאן ברזל), חבק השנה תינוקת חדשה רגע אחרי שחגג את יום הולדתו ה־76. רוטבליט - שהתאלמן ב־1998 מאשתו אורנה, אם בנו ושתי בנותיו (ואמה של עלמה זוהר מנישואיה הראשונים) - עזב לאחרונה את ירושלים ועבר להתגורר עם בת זוגו במושב בן שמן.

רוטבליט, יהיה עכשיו שיר ערש?
"שנה טובה".

יענקל'ה רוטבליט (צילום: יוסי אלוני)
יענקל'ה רוטבליט (צילום: יוסי אלוני)