הזמרת המפורסמת שרית חדד בת ה-43 שהביאה לעולם שתי בנות לבדה, יוצאת מהארון באופן רשמי לראשונה, וחושפת את בת הזוג שלה בשיר חדש. "לא נגעו בי שנים כמו שבי נגעת, את מה שבפנים לא יסבירו גם אלף שירים, איך שאתה באת כל רגע איתך מנצח הכל בחיים" אומרות מילות השיר החדש " אהבה כמו שלנו" אותו כתבה בת הזוג שלה בשנים האחרונות תמר יהלומי.

שרית חדד, תמר יהלומי (צילום: צילום מסך יוטיוב)
שרית חדד, תמר יהלומי (צילום: צילום מסך יוטיוב)

בקליפ החדש, אף נחשפת יהלומי בת ה-27 שכתבה את השיר יחד עם יונתן קלימי, ובפעם הראשונה אחרי שנים של שמועות והשערות - הזמרת חדד יוצאת מהארון בפעם הראשונה. יהלומי, יוצרת מוכרת בתעשייה והשתתפה ב-2011 ב"כוכב נולד". לאחר שהתגלה כי תוצאות ההצבעה הוטו, רגע לפני חצי הגמר הוחלט להדיח אותה מהתוכנית. מאז, היא כותבת המון שירים לזמרים בתעשייה כמו אייל גולן, איתי לוי, עדן בן זקן, עומר אדם ורבים ואחרים ואף כתבה בעבר לחדד שני שירים,  "תצא לי מהראש" ו"מתפללת". בפוסט שכתבה יהלומי בנובמבר האחרון כתבה על השיר "מתפללת" את המילים הבאות על שרית: "על הביצוע המדהים הזה מנצחת שרית חדד,שמשיר לשיר מרגיש כמה החיבור המוזיקלי שלנו חזק".

לפני כשלושה חודשים התראיינה יהלומי ל"מעריב אונליין" וסיפרה על הרצון לפרוץ בעצמה ולא רק לכתוב שירים מצליחים לאחרים, על התקופה הקשה ב"כוכב נולד", והחיבור המופלא עם השותף שלה לכתיבה יונתן קלימי.

את מקפידה להציג את יונתן כשותפך - גם בחיים, או רק במוזיקה?
"אמנם אנחנו גרים יחד בדירה שבה האולפן שלנו, אבל רק במוזיקה. כלומר, חיים יחד את החלום".

אז אתם זוג או לא זוג?
"לא, אנחנו לא זוג, אלא שותפים לעשייה ולדירה. גם הגשמנו את החלום לגבי פתיחת אולפן, שצמוד לדירה שלנו בראשון-לציון, מנותקים במודע מתל-אביב".

מי הטכנאי?
"שנינו עושים הכל ביחד, מהבוקר עד השעות הקטנות של הלילה".

יהלומי תחגוג עוד שבועיים 27 קיצים. בת למשפחה בוכרית-מרוקאית. גדלה בחולון כבתם של אנשי-עסקים, כהגדרתה, בתחומי הריהוט והתאורה. את הופעותיה הראשונות עשתה לאורחים על השולחן בבית תמורת שוקולד וחטיפים. אחר-כך זימרה בטקסים בבית הספר. יהלומי סיימה את לימודיה התיכוניים ושירתה בלהקת חיל החינוך. "שם הכרתי את יונתן", היא מספרת. "כך מצאתי את עצמי על הקו לנתיבות. נהייתה הזדהות בינינו עד כדי הרגשה שהוא ואני אותו אדם".

בנוסף לשמות המוזכרים לעיל, גם איתי לוי, דודו אהרון, מאור אדרי ואליעד נחום בין מבצעי השירים של צמד היוצרים הפורה. ליהלומי יש שאיפות. "הייתי רוצה להגיע גם לאמיר דדון ולדודו טסה, זמרים שגדלתי עליהם וזה יהיה חלום אם גם הם ישירו שירים שלנו", היא משתפת, אם כי ניכר בה שהיא יודעת שהם כותבים לעצמם.

יש מצב שתחרגו מהסגנון הים תיכוני?
"אנחנו לא דורכים במקום. עשינו שירים, שהם בכלל לא מזרחיים, גם לא בהפקה שלהם. כך כתבנו לים רפאלי, שהוא זמר מדהים, שיר-רוק בועט. בכלל, קשה היום עם הגדרות. הזמרים  התערבבו ושרים הכל מהכל".

ומחוץ למוזיקה?
"אני אוהבת לרוץ. אלמלא המוזיקה, הייתי אמורה להיות כדורסלנית בהפועל חולון. שיחקתי בנעוריי בצורה מדהימה. אבל רצה הגורל שאני, תודה לאל, במקום אחר לגמרי".

במקום הזה, לפי אקו"ם יהלומי היא, כאמור, במקום השני ברשימת היוצרות המושמעות ביותר ברדיו ב-2020 אחרי נעמי שמר ולפני דיקלה, קרן פלס ונורית הירש. "לא תיארתי לעצמי שאקדים יוצרות שאני מעריצה אותן", היא מצטנעת. "זה וואוו, כשלהיות ברשימה אחת איתן זו מתנה בשבילי".