שרית חדד פתחה את השבוע ואת השנה החדשה עם וידוי מרגש וחשפה בגיל 43 כשהיא אמא לשתי בנות מתוקות, את בת הזוג שלה בשנתיים האחרונות. אחרי הרבה זמן שהסוד היה שמור בתעשייה, הבוקר החליטה הזמרת לאשר את הידיעה באופן רשמי כי היא במערכת יחסים עם אישה, ובשיר חדש שהשיקה הבוקר אף חשפה את בת הזוג שלה, תמר יהלומי, יוצרת וזמרת בת 27 שהשיקה גם היא בעצמה סינגל לפני שלושה חודשים והשתתפה לפני עשור ב"כוכב הבא" והודחה בחצי הגמר.

שרית חדד, תמר יהלומי (צילום: צילום מסך יוטיוב)
שרית חדד, תמר יהלומי (צילום: צילום מסך יוטיוב)

כעת מחזקים את ידיה הקולגות מהתעשייה וגם אלו מהקהילה ומגיבים ליציאה מהארון של חדד. הזמר אייל גולן לא נותר אדיש לחשיפה של חדד וכתב: "אהבה היא אהבה, גאה בך זמרת על, ואחותי האהובה". גם בל אגם בירכה  את חדד על הצעד אבל הודתה שידעה כמו רבים אחרים עוד לפני. וכך כתבה: "איזה בוקר מרגש, ואיזו גאווה לנו כקהילה. נכון הרבה מאיתנו ידעו והיו חלק ששאלו למה את בארון, אבל לכל אדם יש את המסע ואת הזמן שלו. ועכשיו הרגשת שזה הרגע השלם שלך לחיות בחופש אמיתי. יצא לנו לדבר קצת ויש בך קסם אלוהי, אני באמת מרוגשת ממש מהרגע הזה, ברור לי שזה היה קשה, אבל הבוקר הזה ניצחת. ברוכה הבאה למשפחה אחות יקרה". 

אייל גולן (צילום: ניר פקין, באדיבות וואלה!)
אייל גולן (צילום: ניר פקין, באדיבות וואלה!)

מושיק גלאמין גם התייחס לידיעה בחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "איזה בשורה משמחת! כיף לפתוח ככה את השנה! עכשיו נשארו עוד כמה זמרי מזרחית שצריכים לצאת מהארון! הם לא חייבים אבל, שיידעו שזה מאוד משחרר".