חג הסוכות - החג הכי מארח ומתארח בשנה הגיע לפתחנו ורגע אחרי שקישטנו את הסוכה ואיגדנו את ארבעת המינים, הגיע הזמן להחליט את מי לארח בסוכה המפוארת שלנו. ב-TMI חשבו על כמה אופציות מעניינות לאירוח, כי אנחנו לא נארח כל אחד. לערב חג הראשון נשמח לארח את אייל גולן ואשתו ההריונית דניאל גרינברג שחוו לא מזמן משבר שעל פי מקורבים כמעט הוביל לגירושים ובמפתיע נצרף אליהם גם את איתי לוי והחברה החדשה, אנסטסיה קובל ופשוט נהיה כמו זבוב על קיר הסוכה ונהנה מהסיטואציה המביכה למדי. 

עוד במהלך החג נשמח לארח את בן אל תבורי ואורטל עמר יחד עם בנם המשותף תו פרינס ואולי נבין קצת יותר טוב מה קורה במערכת היחסים הסבוכה והלא צפויה הזאת שיודעת אין ספור עליות ומורדות. הכי מתבקש לארח את שלומית מלכה שתבנה ותקשט לנו את הסוכה ואולי תשפוך אור על הפרידה מיהודה לוי. הדוגמנית בר רפאלי שהחלימה מקורונה ותספר לנו על הריאליטי החדש "הרפאליז" ומה השתנה מאז שאמה ציפי רפאלי יצאה מהכלא. המנחה אסי עזר, בן זוגו אלברט אוסקולה והכלב המתוק עמוס - שיוסיפו לנו קצת הומור וצחוק לאווירה החגיגית. 

אייל גולן, איתי לוי (צילום: אלוני מור)
אייל גולן, איתי לוי (צילום: אלוני מור)

נשמח גם לארח את יהונתן מרגי שחוזר לקראת חג הסוכות הקלטות לקראת הוצאת סינגל ראשון בינלאומי בארצות הברית. מרגי שעבר פרידה טרייה מנועה קירל נראה דיי שבור לב, לעומת בת הזוג לשעבר שנראה שנהנית מהרווקות במיאמי. עוד נשמח לארח את שרית חדד וזוגתה, תמר יהלומי, שיצאו מהארון לאחר שנתיים של זוגיות והודיעו לכל העולם על אהבתן בקליפ חדש של הזמרת המצליחה ואחרונה חביבה שהיינו שמחים לארח זאת המנחה והדוגמנית אילנית לוי שתעזור לנו להוריד את הקישוטים ולנקות את כל הבלאגן שנשאר מהחג וכמובן תחשוף לנו את הבת המשותפת עם אלירז שדה ותגלה לנו סוף סוף את שמה!