עוד לא הספקתם להתאושש מאחת הפרידות הכואבות של הביצה, כשהפאוור קאפל של עולם הילדים נועה קירל ויהונתן מרגי פירקו את החבילה אחרי שלוש שנות זוגיות, ומרגי כבר עושה את הצעד הבא. אחרי שהכריזו על פרידה ובילו כל אחד לחוד בארצות הברית הרחוקה, חזר לאחרונה מרגי לארץ ובעוד קירל מנסה לשדר עסקים כרגיל ולשתף תמונות שלה יוצאת ומבלה, מרגי עשה צעד מוזר והמעריצות בהיסטריה.

אמש העלה הזמר תמונת ארכיון של האקסית שלו,  חן פינצ'וק מתקופת צילומי "הכוכב הבא" ולפני הזוגיות עם קירל. הזמר החזיר את תמונת העבר, בה תיעד את חן לפיד של האינסטגרם שלו, תמונה שצולמה לפני ארבע וחצי שנים ומסתבר שגם הייתה הראשונה ששיתף אי פעם מאז שפתח את החשבון שלו.

View this post on Instagram

A post shared by Mergui (@mergui)

התמונה הוסרה כשמרגי פצח בזוגיות פוטוגנית עם קירל אבל מסתבר שלא הוסרה לגמרי, אלא נותרה בארכיון, מה שאיפשר לזמר לשתף אותה כעת מחדש. האם מרגי מנסה לעורר את קנאתה של קירל כשהעלה מחדש תמונה של האקסית בעודה מבלה בארה"ב ושם פגשה את הדוגמן והרווק ברק שמיר? או האם מדובר בקאמבק לאקסית?  פינצ'וק האקסית עשתה מיד סדר בחרושת השמועות על קאמבק ושיתפה תמונה עדכנית שלה עם בן הזוג הנוכחי ובינתיים המעריצות של קירל שלא מצליחות להבין את המהלך הפציצו את מרגי בתגובות לתמונה בקולות של ייאוש, תסכול ואכזבה.  

View this post on Instagram

A post shared by Mergui (@mergui)