נינט טייב לא רק ילדה תינוקת מתוקה לפני שמונה ימים, אלא גם קיבלה מתנה מיוחדת במינה לחג הסוכות. לפני קצת יותר משבוע הפכו טייב ויוסי מזרחי להורים לשתיים, כשהזמרת ושופטת "הכוכב הבא" ילדה את בתה השנייה, אחות לאמיליה בתם הבכורה. נינט כבר הספיקה להשתחרר מבית החולים ונמצאת בימים אלה בחופשת לידה. אך בעוד היא מתרגלת שוב לשגרת ההחתלות והלילות ללא שינה היא קיבלה בשורה מרגשת, והיא מתנוססת בשלט חוצות ענק, במיקום הכי נחשק בעולם. 

View this post on Instagram

A post shared by Ninet Tayeb (@n.tayeb)

טייב אומנם לא עובדת בימים אלו, אבל שלט בכיכובה מתנוסס בטיימס סקוור בניו יורק ומפרסם את הזמרת הישראלית המככבת בענקית הסטרימינג ספוטיפיי במסגרת תוכנית EQUAL. טייב היא הזמרת הישראלית השנייה שמככבת בשלט חוצות בלב התפוח הגדול, אחרי נועה קירל שהתנוססה על שלט ענק גם היא לפני כארבעה חודשים במסגרת אותו פרסום.  תוכנית EQUAL היא פלטפורמה שמטרתה לקדם נשים יוצרות, ויצרה פלייליסט בינלאומי שמופיע באפליקציה ובתוכו נשים מכל העולם כמו גם נציגות ישראליות, ביניהן קירל וכעת גם נינט טייב.

"הרבה מילים אני רוצה לכתוב, קשה לבחור מאיפה להתחיל אבל אתחיל מהאלוהים היקר שלי שנמצא בכל מקום. כל כך הרבה מתנות נתן לי בשבועיים האחרונים, אולי אשתף על כך בהמשך אבל בינתיים, אחת המתנות הגדולות בהחלט- טיימס סקוואר ניו יורק, אני, הילדה הקטנה מקרית גת, מי היה מאמין. תודה לך בורא עולם, תודה על כל הקסם והקושי. כבוד גדול בשבילי ובהחלט הגשמת חלום רצינית. עכשיו רק נשאר להמשיך לעבוד ולהיות ביצירה מתמדת, להתפתח בכל רגע ורגע ולא לשכוח שזה בסדר לפחד. חג של שמחה לכולם".