כמו כל מדינת ישראל, גם לבה של ליאורה גאה מהתרגשות כשהזמרת שרית חדד הודיעה רשמית ביום ראשון על היציאה מהארון. כנהוג במקומותינו, ניצלה חדד את ההודעה המרגשת לקדם שיר חדש שהוציאה: "אהבה כמו שלנו", שכתבה והלחינה בת הזוג הכבר־לא־סודית שלה, תמר יהלומי.

יהלומי כתבה לחדד גם את השירים "תצא לי מהראש" ו"מתפללת". היא גם כתבה שירים לאייל גולן, עומר אדם, עדן בן־זקן, אגם בוחבוט, דודו אהרון, עידן רייכל, איתי לוי ועוד. אבל לתהילת עולם היא זכתה בעונה התשיעית של "כוכב נולד", שנת 2011, כאשר נאלצה לפרוש מהתחרות לאחר שהתברר שאביה, דקל, רכש 200 מכשירים סלולריים והצביע לבתו 2,000 פעמים ללא ידיעתה.
דקל יהלומי, ברכות. מה יש לך לומר על הכלה המפורסמת? ראיתי שאתה גורם מאוד דומיננטי בקריירה של הבת שלך.
"כן, אבל בכל מה שאת רוצה תפני אליה".
בכל זאת, היית מעורב בפרשה של ההצבעות והטלפונים. הקוראים מעוניינים לשמוע מה אתה חושב.
"מה קשור?".
אני מתעניינת.
"תעשי מה שאת רוצה, הכל בסדר. טוב לה בחיים, כיף לה בחיים".
איך שרית, אתם אוהבים אותה?
"שיהיה לך יום טוב, נשמה".

שרית חדד, תמר יהלומי (צילום: צילום מסך יוטיוב)
שרית חדד, תמר יהלומי (צילום: צילום מסך יוטיוב)

>כמדי שנה, מימי לוזון, המומחית לבריאות העור והאחראית לעור הפנים של הטופ מודלס המובילות בעולם, טסה במיוחד לניו יורק להעניק טיפולי פנים אישיים לכל השמות הגדולים לפני התצוגות המובילות ואירוע המט גאלה השנתי והמרגש. בין הדוגמניות שהגיעו לקבל טיפול מידיה של לוזון: חברתה הטובה אירינה שיק, אלסנדרה אמברוסיו, סטלה מקסוול, פרשס לי, עורכת "ווג תאילנד" ועוד.

מימי לוזון ואירינה שייק (צילום: באדיבות מימי לוזון)
מימי לוזון ואירינה שייק (צילום: באדיבות מימי לוזון)

>עו"ד איתן ארז, מייסד משרד איתן ש. ארז ושות', ניצל את יום הולדתו וערך מסיבה גדולה לרגל פתיחת שנת המשפט באולם המפואר pop&pope שבמגדלי הארבעה בתל אביב. אל האירוע המושקע הגיעו ראשי ערים, קבלנים, יהלומנים וארכיטקטים. רשימה חלקית בלבד: רז קינסטליך, עדי צים, יוסי אברהמי, אירמה אורנשטיין, בועז מולדבסקי ועוד. עו"ד ארז קיבל מצוות משרדו מתנת יום הולדת מקורית - טיסה בשמי הארץ, כולל חוויית האחיזה בהגאים והטסת מטוס. את 160 האורחים הרקיד הזמר טריפונס.

>את השקת השעון החדש של ג'יימס בונד מבית אומגה יחשפו בישראל ובעולם במקביל להשקת הסרט החדש "לא זמן למות", מסדרת סרטי "ג'יימס בונד". השחקן דניאל קרייג, המשחק בתפקיד הסוכן 007, יציג את השעון החדש, שיגיע במהדורה מוגבלת (לישראל יגיעו בסך הכל 50 שעונים).