אחרי ציפייה ארוכה של תשעה חודשים, לפני שבועיים בדיוק הגיחה לעולם בתם המשותפת הראשונה של אילנית לוי ואלירז שדה. אחרי שהשניים שמרו על דממה תקשורתית גם אחרי הלידה וגם במהלך החגים, היום סוף סוף נשמע לראשונה קולה של האמא הטרייה שחשפה בפוסט את התחושות, והכי חשוב - את השם הנבחר. 

"ווואווו אני עדיין במערבולת מטורפת מהשבועיים האחרונים" כתבה לוי. "מבטיחה שיגיע הזמן גם לשתף ולספר..כמו שרק אני אוהבת, למסע הפיזי והנפשי המטורף שעברנו. היה שם הכל, את כל מנעד הרגשות, באקסטרים שלו. בנתיים רוצה להגיד לכם תודה על הברכות הדאגה האין סופית והאהבה המטורפת! זה לא מובן מאליו"

וחתמה את הפוסט בחשיפת בהודיה וחשיפת השם "היה לא פשוט אבל עכשיו הכל טוב!!ברוך השם. אני אלירז ליאם אלין ואריאה, הקסם החדש והטהור שלנו". השם מורכב מצירוף המילים "ארי" ו"אה", כלומר אריה האלוהים או אלוהים הוא ארי. באיטלקית פירוש השם הוא אוויר, נשימה. במוזיקה, אריה היא חיבור שירי באופרה.

לילדיה מנישואיה הראשונים לאייל גולן בחרו השניים לקרוא לילדים בשמות די דומים עם אותן אותיות, הלקוחות גם מהשמות הפרטיים שלהם (אייל ואילנית) ונתנו לילדיהם את השמות ליאם ואלין.