הכינו ממחטות לאייטם הבא. לידיעת טיילור מלכוב, טוי, הכלב המשותף שהיה לך עם בן זיני, ונשאר בחזקת האקס המיתולוגי, אובחן כסובל ממחלה מולדת ובלתי ניתנת לטיפול, של נשירת שיער. בתקופה האחרונה עוקבים רבים תהו מה קרה לכלב המפורסם, שהיה הבייבי של הפאוור קאפל לשעבר שאיבד לאחרונה את השיער שלו. בפוסט שפרסם  זיני, שיתף תמונה שלו עם הכלב ללא פרוותו המפוארת לצד תמונות מעברו בו נראה מהודר בשיער פרווה לבן ומרשים.


לטענת הזמר בשנה האחרונה חלה ירידה במחלה ממנה סובל הכלב פרוותו נושרת ושום טיפול שניסו לא עזר. רק נזכיר שמלכוב ובן זיני גידלו יחד את הכלב כשנתיים וחצי, ולפני קצת יותר משנה השניים פירקו את החבילה , מלכוב גם נפרדה מהכלב המשותף שלהם טוי שנותר בחזקתו של בן זיני וייתכן, רק ייתכן, אנחנו רק מעלים סברה, כי הפרידה ממלכוב השפיעה רגשית על הכלב המתוק של השניים ולכן המחלה החמירה בשנה האחרונה.

בפוסט שפרסם בן זיני כתב :"לטוי יש מחלה של נשירת שיער ולפני שאתם מרעיפים עלי מידע שזה תלוי באוכל, בכמות האהבה שהוא מקבל אגיד לכם שכל ההיבטים האלו נבדקו על ידי וטרינר מוסמך ואין להם קשר. ניסינו כל סוג של אוכל הורמונים טיפול שיכל לעזור ולא. אצל טוי זו מחלה מולדת שהחריפה בשנה האחרונה. אבל ויש אבל גדול המחלה כלל לא משפיעה על התפקוד שלו והוא כלב שמח שמפיץ אור ואהבה לכל הסובבים אותו, הוא אנרגטי, חכם ורגיש ואנחנו אוהבים אותו עם או בךלי שיער. כבר 4 שנים שהכלב הזה איתי, מה לא עברנו יחד באמת, טויצ'יק אני אוהב אותך".