זה לא חדש שכוכבת הילדים מיכל הקטנה היא אישה של עשייה גדולה. אבל אם חשבתם שהעובדה שנגמר החופש הגדול תגרום לה לעצור לנוח טיפה, יש לכם טעות גדולה. חודשיים אחרי שהביאה לעולם את בתה השישית ואחרי ששוב ויתרה לעצמה על חופשת הלידה וחזרה ישר לקדמת הבמה, מיכל ויצמן ממשיכה להתפתח והפעם יוצאת עם קולקצייה חדשה בשיתוף פעולה עם סופר פארם.

בקרוב מאוד בנות ובני ישראל שחשקה נפשם, יוכלו להתקלח, להתלבש וליהנות מאינספור מוצרים בעיצובה של מיכל הקטנה, שלקחה חלק גדול בפיתוח שלהם. תפסנו את כוכבת הילדים המצליחה על סט הצילומים לקמפיין החדש.

מיכל הקטנה (צילום: יח''צ)
מיכל הקטנה (צילום: יח''צ)

אז איך מצליחים לשלב אמהות לשישה ילדים יחד אם קריירה כזו מצליחה והתפתחות בלי נגמרת? "זו שאלה מאתגרת, רק בתקופת הקורונה הבאתי שתי בנות. זה מרגש" אמרה והוסיפה, "אני מסתדרת נהדר, כל יום ביומו. אין לי משהו לומר שאמא אחרת לא חווה. טיילנו הרבה בארץ וגילינו הרבה מקומות שלא ידענו שקיימים"

ואם כבר שישה ילדים, גם אתם תהיתם איך ויצמן הצליחה לחזור כל כך מהר לגזרה חודשיים בלבד אחרי הלידה? "זה שילוב גם של גנים וגם אני עובדת מאוד קשה" סיפרה. "אני מתאמנת כל בוקר גם כשאין לי כוח וגם כשהיה לי לילה לבן. אבל יש תוצאות וזה כיף. יש לי אורח חיים מאוד בריא ואני תמיד דואגת לאזן".

ומה לגבי טרנד הפוטושופ ששורר כרגע בביצה ומעורר הרבה סימני שאלה על המקום של הסלבס בתור מי שמציגים גוף מושלם? מיכל הקטנה סיפרה שהיא עצמה לא יודעת להשתמש בתוכנה אבל יש לה מומחית שעוזרת לה. "האמת שאני לא יודעת איך משתמשים בזה אבל הבת שלי ממש מומחית וכמה פעמים היא עשתה את זה וקלטו והעלו את זה אבל אין לי כל כך מה לרטש, באמת בצניעות אני חצי תימניה.. גנים חזקים אז אני לא יודעת מה לרטש. לפעמים היא עושה לי עיניים כחולות כאלה. אנחנו מתלוצצים בבית אפרופו קורונה ושעמום אבל לא מעבר לזה".

מיכל הקטנה (צילום: יח''צ)
מיכל הקטנה (צילום: יח''צ)